raynil Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Heisann! Jeg kjøpte meg ny PC i fjor sommer, med et nVidia GeForce 6600GT med TV-utgang. Nå etter jul så har jeg kjøpt meg kabler og stuff sånn at jeg skulle få PC bildet mitt opp på tv skjermen. Nå har jeg hvert fall fått opp bilde der, men bildet vises kun i svarthvitt. Er det sånn som det skal være, eller skal det være farger som jeg trodde? Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette, hadde blitt veldig takknemmlig. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Er det en S-Video-kabel du bruker? Jeg har i alle fall hatt problemer med å få slike til å fungere skikkelig. Løsningen ble å bruke en overgang fra S-Video til vanlig Video (gul kabel). Du kan eventuelt sjekke om du har stilt videomode til PAL i driverne. Lenke til kommentar
raynil Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Det er S-video kabel jeg bruker ja.. S-video ifra Pc'n til en scart som står i bak på tv'n. Jeg har sjekket det med de PAL driverene, og de er som de skal. Hvor mye koster en sånn overgang som du snakker om a? Lenke til kommentar
raynil Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Fikk fikset problemet. Lenke til kommentar
csm-101 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Takk for at du postet løsningen slik at andre med samme problem vet hva de skal gjøre. Jeg tipper du ikke hadde satt signalene ut til pal allikevel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå