Gå til innhold

Ny kjøler til CLUB 3D 7800GT

ovinn

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har da, som sagt, et CLUB 3D Geforce 7800GT 256MB, NVIDIA kort i maskina mi, veldig fornøyd :) Men kjøleren er verre. Jeg bytta den ut for litt sia, kjøpte en Zalman viftekjøler m/Blå LEDs, men den bråker for mye til å ha den på om natta;p

Så da lurte jeg på om det er noen her som har dette kortet med en passiv kjøler fra Zalman? Har litt lyst på den, siden den er helt lydløs=) Og hvor høyt går den op ifra skjermkortet på oversiden, mot prosessoren? Jeg har bare 2-2,5cm å gå på, har Big Typhoon der!

Eller vil dere anbefale en annen kjøler, med vifte? Tenkte da mest på en AC Skjermkortkjøler, VGA Silencer fra f.eks. Microplex.no (Link)

Har Denne men den har begynt å bråke litt mer enn den gjorde før nå, jeg skjønner ikke helt det;s (Har laget en post om problemet Her)

Har ikke alls med penger nå, så det må bli når jeg får meg litt penger (nærmere TG eller no sånt,[ironi] hvis jeg ikke arver noe da![/ironi]

Takker for svar! :)

Øyvind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Ja, jeg har viftekontroller, men ledningen er for kort, og jeg orket ikke kjøpe forlenger;p Gidder ikke betale mye frakt på en liten ting, kan hende jeg tar det med i en bestilling til en kompis i dag btw, kom på det nå :) Men, hvis ikke, hva syns dere om de kjølerene jeg spurte om? Den passive fra Zalman og den AC vifta? :) *slå av pcn og teste om ledningen er lang nok*

Øyvind

Lenke til kommentar

Jeg fikk feilmelding og måtte slå av pcn i stad, så tok likså godt og satte på strømregulerern fra den gamle Zalman cpu kjølern min, visste ikke at jeg fortsatt hadde den jeg :) Så det ble litt stillere, stille nok til å sove forhåpentligvis :) Men tar fortsatt imot innvendinger på de andre to!

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...