krangas Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 PC'en booter ikke. Heller ikke unaturlig når jeg ser at den eneste partisjonen er på 32Mb, der 23Mb er ledig. Det har vært en system partisjon, og en til data på disken. Disken er en SATA på 250 Gb og finnes i BIOS. Er det noe som kan gjøres? Hadde håpet å få noe data ut før jeg formaterte disken. Forslag? Lenke til kommentar
The Trooper Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 PC'en booter ikke. Heller ikke unaturlig når jeg ser at den eneste partisjonen erpå 32Mb, der 23Mb er ledig. Det har vært en system partisjon, og en til data på disken. Disken er en SATA på 250 Gb og finnes i BIOS. Er det noe som kan gjøres? Hadde håpet å få noe data ut før jeg formaterte disken. Forslag? 5391447[/snapback] om du har mulighet til det så ta ut harddisken, sett den som slave i en annen data og kopier ut det som er på den om du får opp partisjonen der. Er det så at du ikke får opp noen partisjoner så får du sjekke me noe verktøy for å gjennopprette partisjoner. The Trooper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå