graatenbil Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 hvordan deler man opp en divx fil i 2 for å kunne brenne den på 2 cd ´er Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Informasjon og program finner du her. VirtualDub er det du trenger. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: VirtualDub er det du trenger. Enig. Men ofte når jeg brukte det fikk jeg problemer med lyden, men det er enkelt å fixe det også, med samme program. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 PAss på at du splitter den på en keyframe. Ofte så får man lydsynk-feil del nr. 2 dersom man ikke gjør det. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har også fått problemer med lyden når jeg deler opp i VirtualDub. I slike tilfeller er Nandub et greit program. Nesten helt likt VirtualDub.. program og guide finnes på doom9.org det også! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå