Kleivis Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Sitter her og lurer på om det er verdt å kjøpe 360 enda. Kjøpte den gamle Xboxen for litt over et år siden men syns ikke det var særlig mange bra Live spill å velge mellom. Det eneste spillet som eg gadd bruke tid på var Halo 2 på live. Så er det noen bra live spill til 360?? Noe ala Halo og Battlefield hadde vært konge men det fins vel ikke..? Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Call of Duty er veldig bra live... Ellers så kommer Battlefield 2 til 360 i mars... Og Ghost Recon bl.a. Disse er garantert veldig artig live! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Er Call of Duty bra live altså? Hadde fått for meg at det ikke var så veldig kult på multiplayer delen.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 PDZ go PGR3 kanskje.. Har selv PDZ, men har ikke prøvd det live enda Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Er Call of Duty bra live altså? Hadde fått for meg at det ikke var så veldig kult på multiplayer delen.. 5393374[/snapback] Kommer selvsagt ann på hva du legger i "kult", men det er CoD med 8 andre hvor målet er å drepe hverandre flest ganger... Og det kan være riktig så underholdene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har hatt masse gøy med PGR3 på Live iallefall, men det krever jo at du liker bilspill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 PDZ skal være meget bra på live Lenke til kommentar
schism Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Synes selv Halo 2 er best... Ellers er PGR det beste Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Gleder meg til Dead Or Alive 4 på Live!! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Gleder meg til Dead Or Alive 4 på Live!! 5396473[/snapback] Mitt er på vei! Gleder meg noe sinnsykt. Håper på å ha det her i mårra. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 da må du skrive ka du syns om det Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Beste Live spill til Xbox360? Vel, vansklig å si..smak og behag Personlig så syntes jeg at det beste Live spillet er Halo2. Av Xbox360 spillene, har jeg bare fått testet CoD og syntes det funker bra. Man har forksjellige moduser å velge mellom som f.eks DM, TDM og noe a là CS. Eneste som er litt kjipt er at man kan bare være 8 som spiller (dette blir muligens utvidet i en patch) og at noen av brettene er enorme! Spillet som har Live best intergrert er vel PGR3.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Halo 2 er uten tvil det beste spillet på LIVE, man har så mange valgmuligheter og så mange spillere der. Men jeg tror han spurte om hva som er best, utenom halo 2.. Jeg har prøvd NFS MS på LIVE og synes ikke at det var spesielt underholdende eller at det fører med seg noe nytt innen sjangeren, men det er veldig bra single player. PDZ derimot har fått gode kritikker nettopp pga LIVE delen. Du kan lese tester om spillet på f.eks. itavisen.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå