daskam Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har Freewave ADSL Intro med et Thomson SpeedTouch 546i modem. Når jeg ser på nett-TV på NRK (forsåvidt også TV2, men har bare prøvd dette en gang), så sier det stans. Alle lysene på modemet slukner, untatt "Power"-lyset som blir rødt. Så blir det grønt, og deretter kommer de andre lysene på igjen etter hvert. Jeg har i kveld prøvd ut å kople fra alt på modemet, og kun hatt PC'en min tilkoplet, og den streiket da to ganger på rad, begge gangene da jeg prøvde å kople meg opp på NRKs nett-TV. Da jeg forklarte dette problemet for Freewaves kundeservice, sendte de meg et nytt modem. Jeg byttet ut både strømledningen og telefonledningen i tillegg til selve modemet. Dessverre gjorde ikke dette noe med min situasjon. Det virket ikke som Freewave viste så mye om hva som kunne være feil, så jeg spør nå dere: Har dere noen ide om hva som kan være galt? Dette problemet er ganske irriterende. Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå