JeffK Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg så en film en gang som jeg da synes var veldig bra. Jeg kan tenke med at det er ca. ti år siden den gikk på tv, og at den er fra 80-tallet eller tidlig 90-tall. Jeg har lyst til å se den igjenn, men kan ikke huske hva den heter. Filmen handler om at romvesner lever blant oss(som romvesner, ikke skjult). Jeg tror det var to hovedpersoner som var politi. En var romvesen og en var menneske. Romvesnene ble fulle av å drikke melk. De tålte ikke saltvann. Mange av dem brukte et blått og seigt rusmiddel. Er det noen som husker denne filmen, og husker hva navnet på filmen er? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 husker den ja, men ikke hva den het dessverre... *prøve å tenke* Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Wow, det gikk fort. Det var den filmen, ja. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Bare husk å bruk stickytråden neste gang (film ID). Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 *ønsker sterkt at "V" skal sendes på TV igjen* Slike serier er kos. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) *ønsker sterkt at "V" skal sendes på TV igjen* Slike serier er kos. 5391700[/snapback] Se frem til en ny mini-serie av V. Kanskje Endret 17. januar 2006 av hishadow Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 *ønsker sterkt at "V" skal sendes på TV igjen* Slike serier er kos. 5391700[/snapback] Bare sånn for å gni det inn, jeg har "V" på dvd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Alien Nation er vel også en TV-serie som gikk i mange sesonger. Søk på IMDB.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå