Gå til innhold

Virker katoder uten plastikk rør rundt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
svaret er ja: plastik røret er mest bare for og beskytte katoden

jeg ville sterkt anbefale og ikke ta det ut fordi selve katoden brekker veldig lett, tro meg jeg har allerede klart og knekke 3 av dem så IKKE ta dem ut av det er ikke lurt

5391105[/snapback]

hehe. har også knekt ett.

Han skal ha det i fronten på ett bZerk airbox og det er ikke plasss til det med rører rundt.

Han har allerede knekt en katode i forsøket på å få ut en :p

btw: halloen eirik.. fint du enedlig fikk deg konto her ;)

Lenke til kommentar

Jeg heter ikke erik :!: og jeg har ikke knekt et allerede, men måtte lodde ledningene for å få de gjennom...

men jeg har bzerk kabinett med LCD display. Men jeg har katoder fra clas ohlson :blush: og de rørene passer faktisk i fronten :tease:

Lenke til kommentar

De gode gamle dager da de ble sogt uten plastrøret rundt tror jeg at jeg knakk 4 stk., 2 x 2.Skulle raskt\ inn for å fikse på noe HW saker og kom borti røra...... De tåler ikke noe (les: ikke noe) i det hele tatt. Og når de knakk, ble det liggende masse små glasskår i bunn av kabinettet. Ikke koselig.

Lenke til kommentar
Jeg heter ikke erik :!: og jeg har ikke knekt et allerede, men måtte lodde ledningene for å få de gjennom...

men jeg har bzerk kabinett med LCD display. Men jeg har katoder fra clas ohlson :blush: og de rørene passer faktisk i fronten :tease:

5394384[/snapback]

faen :p

bare en kompis som heter det, å han kaller seg bZerk! og han sa han sku lage konto å spørre om dette :p

sorry :blush:

han har foresten samme kabinett.. faen.. du må være eirik :p

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Hehe, jeg har ikke tall på hvor mange jeg har knust nå, men det er iallefall over 10 :whistle:

Jeg klarte å brekke 4 stk på en dag, en gang.

Men visst du skal bruke den uten Plexi-røret, så bør du lodde på ledning i begge ender, fordi den ene ledningen ikke er isolert. Derfor kan det lett kortslutte visst den kommer borti noe metall.

- Pain193.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...