bZerk007 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg lurer ganske enkelt på om noen vet om det går ann å bruke katoder uten plastikk rundt? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 svaret er ja: plastik røret er mest bare for og beskytte katoden jeg ville sterkt anbefale og ikke ta det ut fordi selve katoden brekker veldig lett, tro meg jeg har allerede klart og knekke 3 av dem så IKKE ta dem ut av det er ikke lurt Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvorfor skal du ta det ut? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 svaret er ja: plastik røret er mest bare for og beskytte katoden jeg ville sterkt anbefale og ikke ta det ut fordi selve katoden brekker veldig lett, tro meg jeg har allerede klart og knekke 3 av dem så IKKE ta dem ut av det er ikke lurt 5391105[/snapback] hehe. har også knekt ett. Han skal ha det i fronten på ett bZerk airbox og det er ikke plasss til det med rører rundt. Han har allerede knekt en katode i forsøket på å få ut en btw: halloen eirik.. fint du enedlig fikk deg konto her Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 jeg viller heller kjøpt et 10cm kald katode rør siden du ikke trenger og ta de ut da, går jeg ut i fra. men ikke gjør det seriøst du bare kommer til å ødelegge flere Lenke til kommentar
bZerk007 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg heter ikke erik :!: og jeg har ikke knekt et allerede, men måtte lodde ledningene for å få de gjennom... men jeg har bzerk kabinett med LCD display. Men jeg har katoder fra clas ohlson og de rørene passer faktisk i fronten Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 ville heller brukt led'er til og lyse opp lcd displayed siden du får mer rettet lys mot det. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 De gode gamle dager da de ble sogt uten plastrøret rundt tror jeg at jeg knakk 4 stk., 2 x 2.Skulle raskt\ inn for å fikse på noe HW saker og kom borti røra...... De tåler ikke noe (les: ikke noe) i det hele tatt. Og når de knakk, ble det liggende masse små glasskår i bunn av kabinettet. Ikke koselig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Jeg heter ikke erik :!: og jeg har ikke knekt et allerede, men måtte lodde ledningene for å få de gjennom...men jeg har bzerk kabinett med LCD display. Men jeg har katoder fra clas ohlson og de rørene passer faktisk i fronten 5394384[/snapback] faen bare en kompis som heter det, å han kaller seg bZerk! og han sa han sku lage konto å spørre om dette sorry han har foresten samme kabinett.. faen.. du må være eirik Endret 6. januar 2006 av complexity Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Skulle bytte katoder her om dagen, så, så jeg at plasten hadde sprukket, men lyste like bra fordet.. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hehe, jeg har ikke tall på hvor mange jeg har knust nå, men det er iallefall over 10 Jeg klarte å brekke 4 stk på en dag, en gang. Men visst du skal bruke den uten Plexi-røret, så bør du lodde på ledning i begge ender, fordi den ene ledningen ikke er isolert. Derfor kan det lett kortslutte visst den kommer borti noe metall. - Pain193. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå