Redman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) kjører et system med 850xt vivo dual DVI ,mot en crt og en Fujitsu Siemens LCD TV. Prøver å clone dette for å kunne ha alt lett tilgjengelig fra sofaen , men det siste problemet mitt nå er at jeg ikke får bilde i f.eks Media player classic(er bilde på crt men ikke på LCD) Ved å gå til en vanlig extend my desktop til lcd tven får jeg bilde.. Ellers kommer alt fint fram.. men ikke video. Bruker siste Omega driverne. DVI overgang fra skjermkort til VGA inn på LCD(DVI fikk jeg ikke til) Tips er hjertelig velkommen. Endret 5. januar 2006 av Redman Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) kjører et system med 850xt vivo dual DVI ,mot en crt og en Fujitsu Siemens LCD TV. Prøver å clone dette for å kunne ha alt lett tilgjengelig fra sofaen , men det siste problemet mitt nå er at jeg ikke får bilde i f.eks Media player classic(er bilde på crt men ikke på LCD) Ved å gå til en vanlig extend my desktop til lcd tven får jeg bilde.. Ellers kommer alt fint fram.. men ikke video. Bruker siste Omega driverne. DVI overgang fra skjermkort til VGA inn på LCD(DVI fikk jeg ikke til) Tips er hjertelig velkommen. 5390991[/snapback] Har ikke oppskriften til deg, men dette har helt sikkert med overlay og directshow output å gjøre. Prøv å endre instiilingene i Media player til f.eks. WMR9 Renderless. Ellers kan du prøve å sette Tv'n som primary display og monitor som secondary før du skrur på clone. edit: At det ene er LCD, DVI, osv, tror jeg ikke betyr noe som helst. Problemet ligger nok i at video overlay blir "rendret" til kun ett av "devicene" (jeg gidder ikke finne norske ord så du får ha meg unskyldt) ATI kort ordner det nemlig slik at det har flere (virtuelle) kort eller devicer for å støtte flere skjermer. Da er det som oftest primary som automatisk får oppgaven med å rendre video. Noen avspillere, som i mediaportal, lar deg velge Secondary som rendrer.' Når alt det er sagt aner jeg ikke om clone mode i det hele tatt støtter videorendring på secondary device. Endret 5. januar 2006 av Kjellvez Lenke til kommentar
Redman Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Endre instiilingene i Media player til f.eks. WM9 Renderless. Fantastisk dyktige folk på dette forumet Må komme å se en film en dag, da skal jeg diske opp med kjeks å saft Endret 5. januar 2006 av Redman Lenke til kommentar
AkselJ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hadde samme problemet en gang jeg og, men var bare å bytte TVn til primary display Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå