oro2 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Vet ikke om dette er postet rett... flytt hvis det er feil. Jeg skal sende en bærbar PC med posten. Er den bra nok sikret hvis den ligger i den originale esken med all original beskyttelse? Eller bør jeg ha denne esken i en større med ekstra beskyttelse? Hva er praksis for nettbutikkene? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Orginalemballasje med beskyttelsen som var i den skal holde. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Om du pakker den slik den ankom deg så skal dette være tilstrekkelig. Om du pakker den for dårlig kan en garantireparasjon/reklamasjon bli avvist. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg kjøpte den i en butikk, og jeg trodde kanskje posten ikke behandlet alle pakkene like fint... Pleier nettbutikker pakke de inn i noe mer enn originalesken? Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 De pleier å legge originalesken oppi en større eske og fylle med pappdrit. Hvertfall de jeg har fått Veit ikke om det er pga beskyttelse eller bare for at man ikke skal se at det er en dyr vare inni. Eller kanskje for å skåne originalembalasjen. Ville nok gjort det på samme måte jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå