Gå til innhold

ABIT SR7-8X

verwooks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tro at dette kortet, som ABIT generelt, yter noe kraftig over gjennomsnittet. Her er en test av MSI sitt, 648...

http://www.anandtech.com/mb/showdoc.html?i=1694&p=8

Det yter faktisk bedre enn ABIT sitt, da.

I motsetning til KT400 (for DDR 400) yter dette ennå bedre med DDR 400 enn med 333. Intel har jo så vidt kommet seg til DDR 333, så det er vel ikke aktuelt en gang.

Uansett hva du går for, kommer du til å få et sjef HK!

PS: Ser ABIT sitt er bekreftet på komplett...

Lenke til kommentar

MSI sitt kort var ikke helt stabilt på DDR-400, men hadde relativt bra ytelse. Men forskjellene er jo så små at det er jo ikke mulig å merke noe forskjell.

Men ABIT sitt derimot hadde stabilt DDR-400, konge stabilt.

Så det blir nok til at jeg handler ABIT sitt, selv om jeg siklet litt på MSI sitt her i stad.

Stabilitet er viktigere enn ytelse .. iallefall når det er snakk om så små marginer. ..

Lenke til kommentar

Skal selv ha abit kortet, men savner mer overklokkingsmuligheter (mer vcore) og serial ATA.

Men nå gidder jeg ikke vente lenger.

De fete hovedkortet jeg har drømt om og ventet på kommer aldri :sad:

Man kan ikke gå å vente på ting i denne bransjen, det er altfor mye nytt hele tiden!

Men SiS 648 skal jeg ha!

Lenke til kommentar

Trenger ikke overklokke alikevel, man har ikke behov for det nå alikevel. Og når behovet melder seg, så er det så utdatert at man liksågodt kan handle seg nye deler.

Selv sitter jeg for tiden med en p3 550 og et geforce 1 kort. Da begynner lixom behovet å melde seg for å si det sånn .. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...