stol Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 tenkte jeg skulle kjøpe meg ny mp3 spiller i løpe av neste uke, så da tenkte jeg kan jo like gjerne teste en real media spiller som creative zen vision er den noe å satse på eller finnes det bedere i samme prisklasse? takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Jeg sikler faktisk veldig på denne spilleren selv! Fint at det kom en tråd opp Prisen var jo fin på PSdata, men jeg kjøper den nok på ebay.com btw, alle prisene helt ned til Kompletts 3999, gjelder Vision:m Vet du om noen fine tester eller noe? Har søkt, men finner ingen skikkelig fine Endret 6. januar 2006 av Zevs_ Lenke til kommentar
stol Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 fant en test på dinside men er det mye å spare dersom man kjøper den fra ebay? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 fant en test på dinside men er det mye å spare dersom man kjøper den fra ebay? 5395199[/snapback] tja, 2900kr merket som gave. (slipper moms) Lenke til kommentar
stol Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 jaok. noen som i egentlig har noen erfaringer med denne spillern? og hvor kan jeg få den billigst her i norge? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 jaok.noen som i egentlig har noen erfaringer med denne spillern? og hvor kan jeg få den billigst her i norge? 5407429[/snapback] Jeg fikk kjøpt min i natt. 2100NOK med frakt Helt ny! Skal lage en test alà Denne. Som omhandler Archos AV420. Den har jeg og laget Jeg forventer meg mye mer av denne spilleren en Archos'en. Lenke til kommentar
stol Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 kjøpte du den på ebay da eller? men hvis man merker den som gave som du nevnte slipper man momsen da sånn helt uten vidre? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 kjøpte du den på ebay da eller?men hvis man merker den som gave som du nevnte slipper man momsen da sånn helt uten vidre? 5414964[/snapback] Det er jo en sjangse å ta. Den må være merket som gave + avsenderen må skrive at verdien er lavere en tusen norske kroner. Hvis spilleren går tapt eller skadet i postgangen får man bare igjen det som stod på pakken. Det skal også nevnes jeg har fått inn spillere med en verdi utenpå pakken til 2300kr, merket som gave. Noen ganger lekker dem igjennom, andre ganger ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå