WD40 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Skal det brukes kjølepasta når man kjører på LN2? Noen tips til hvor jeg kan få kjøpt rør? Få noen til å lage for deg Da må jeg nesten spørre om du har tips til hvem:P Noen du kjenner med tilgang til dreiebenk, ellers får du kontakte et verksted elns Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Ja, det skal brukes kjølepasta uansett hva slags kjøling man bruker. Kjølepastaen er bare til for å øke kontakten mellom prosessor og kjølemediet. Rør kan du få kjøpt av flere her på forumet, tror kanskje Stoolman driver å selger noen nå. Elles så er det mange som lager rør på xtremesystems-forumet, er bare å sende mange av de en PM så gir deg pris osv. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 finfin guide! Jobber som industrirørlegger på en av norges største industriparker og har tilgang til det meste. Har en A64 3200+ Venice jeg vurderer å herpe Anywho, noen av bildene i guiden vises ikke.. mulig å få ordnet det? Mvh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 finfin guide! Jobber som industrirørlegger på en av norges største industriparker og har tilgang til det meste. Har en A64 3200+ Venice jeg vurderer å herpe Anywho, noen av bildene i guiden vises ikke.. mulig å få ordnet det? Mvh Jeg vil tro 3200+ vil være best under vann egentlig, for mange A64 har coldbug. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 finfin guide! Jobber som industrirørlegger på en av norges største industriparker og har tilgang til det meste. Har en A64 3200+ Venice jeg vurderer å herpe Anywho, noen av bildene i guiden vises ikke.. mulig å få ordnet det? Mvh Bildene funker fint for meg, kanskje det er noe hos deg det er noe feil med? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Slik ser det ut hos meg i alle fall.. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Da var Foxconn mars kjøpt, og E8200'en og E6300'en venter å på å bli tynt til det ytterste. Har sett noen som har brukt tørris på intel-boxet-kjøleren, noen som vet hvordan dette fungerer? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hehe, skal prøve nå om en måneds tid. Noen som vil anbefale Intel/AMD? Jeg vurderer å gå for AMD Athlon X2 BE da den har unlocked multiplier og er billig. 1500kr for 2GB PC8000, Abit HK og CPU er ikke dyrt, PSU, skjermkort og HDD har vi fra før av, siden det ikke skal klokkes Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kan noen si meg om denne er utdatert eller ikke? Det er litt synd at bildene i førstepost har falt ut, så dersom denne er gått ut på dato kunne det vært greit å fått på plass en oppdatering/ny guide Hardware.no skrev vel for en tid tilbake siden en lignende guide(?). Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Guiden er nok uansett ganske utdatert. Flere ting har forandret seg siden jeg skrev guiden. Nå så kjøper de fleste ferdige rør fra kingpin eller andre produsenter, isolasjonsmetoder har også forandret seg siden den guiden ble skrevet. Tørris blir heller nesten aldri brukt lenger, for å hevde seg må man bruke LN2. Kort kan man si at ekstremkjøling og benching generelt har blitt mye mer proffesjonelt og man ser ikke så mye hjemmemekk lenger. Anbefaler deg heller å finne informasjon på utelandske fora, da jeg ikke kommer til å oppdatere guiden igjen. Endret 5. august 2010 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du kommer ikke til å krive en ny/oppgradere? Da lurer jeg på om ikke denne kan avklistres.. Hvis den ikke tjener noe formål lengre, kan vi like gjerne kutte droppe den som sticky Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Nei, jeg kommer ikke til å skrive en ny eller oppdatere. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ok - men da avklistrer jeg denne. Ingen vits å ha en sticky-guide som er utdatert. Så får heller noen andre ta ansvar å få opp en ny en ved behov. Ellers kan man jo se på denne: http://www.hardware.no/artikler/bli_venn_med_kuldegradene/71331 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå