_Tronic_ Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hehe, jeg regner med kortet er gåent men jeg tar mot til meg å spør om det er mulig å fixe dette.. Jeg fikk tak i ett MSI GF3ti200 kort for en 1000lapp her for noen måneder siden..kortet funka helt bra til jeg en dag trykka på den berømte "power" knappen for å game en runde CS..da masknina starta hørte jeg en uhyggelig lyd fra maskina..lyden var som følger: "katikk-katikk-katikk...Skrap,skrap UY#¤T...katikk-katikk-katikk.." jeg reiv ut power cord'n i en *******s fart å skrudde opp boksen.satte i strømmen igjen å fyrte opp driten med huet i kabbis'n for å finne ut hvor den lyden kom fra..viste seg å komme fra en aldri så kjær IBM 45gb disk..(full av bare divX) greit nok tenkte jeg å kobla den fra å satte den inn igjen..samma lyden kom..reiv den ut å la den "pent" ifra meg..tenkte jeg skulle se på den senere når jeg ikke var så irritert..jeg starta maskina etter at jeg tok ut disken å kom inn i windows..det var her jeg virkelig fikk fnatt, fytti... for et farge sprak som møtte meg der, det var da helt villt.det så ut som harddisken hadde "drept" skjermkortet mitt!! Jeg ble mildt sagt drit forbanna å slo av driten.gikk en tur ut å så på damene å dro hjem igjen,starta maskina å fikk ett enda verre farge sprak.merkelig tenkte jeg,siden jeg ikke hadde overklokka verken skjermkort eller maskina generelt.jeg flytta over til "safe-bios" på skjermkortet å fyrte opp maskina.WOHO! najs bilde må jeg si;D tenkte at nå virka det sikkert i "Work-bios-mode" å..men neeei da, her ble nå bildet helt for j*vlig..kan vel trygt si at det var ett levende sirkus på skjermen min:D her hadde artifacts'n tatt seg en fest så det ut som.(synd jeg ikke har screenshot, det var igrunn ett kunstverk:P) så nå lurer jeg da på, hva kan dette være for no? evt. vil de jeg kjøpte disken av (psdata.no) ha noe ansvar her siden det mest sannsynlig er disken som har "knerta" skjermkortet mitt? takker for alle svar! Tronic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå