KaLiS_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Heisan folkens! Nå er det på tide med liten investering på telefon tenkte jeg... Jeg ser etter en PDA/Smartphone som jeg kan bruke til vanlig telefon og småting(spill osv osv) ... Kriterier: Max pris: 3000-4000 kr Må være noe som er litt unikt blant 16-20 åringer. Liten i størrelse og lett å bruke. Må være bred funksjonalitet på den, bra kamera osv osv.. Helst minneport plass. Og seff utseende må være greit, ikke noe stor klump som skal nedi lomma... Den som kommer med ett bra tips som jeg går for får min Ericson T630 av meg for en 200 lapp... hehehehe Den skal BORT. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Qtek 8310 er en meget bra windowsmobile telefon. Er vel markedets beste mobilskjerm kombinert med gode egenskaper og gode tilkoblingsmuligheter som bla wlan. Tror amobil har testet denne, søker du litt får du sikkert testen opp Mvh Thomas Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Har merket at den er ganske populær og fått bra omtale. Skal stikke innom en eller annen butikk å se den fysisk før jeg bestiller fra Norek... Er ganske grei pris på den også =D 3000kr =) Tusen takk! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 norek?. Er vel uten moms det Tror komplett har den til ca 3500kr Som sagt meget bra telefon, jeg har ca 10 mobiler iløpet av året, fra 3000kr og oppover (langt oppover ) og den telefonen er den beste jeg har hatt så langt Mvh Thomas Lenke til kommentar
zand Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Norek oppgir sine priser eks mva ja. Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 og jeg får de uten eks... Lenke til kommentar
zand Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hæ? Hva i alle dager mener du med det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Uten mva., vil min sunne fornuft foreslå at han egentlig mente Lenke til kommentar
zand Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja kunne jo bety det, men man vet jo aldri... Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 lol... Mente uten moms... Litt surrete av meg =p Men er det der den eneste mobben dere anbefaler? Noen med touch skjerm for eksempel hadde også vært snilt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå