cptZiggy Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Kjøpte meg en Ipod forrige sommer og nå har jeg vært litt uheldig å knust skjermen skikkelig. Kan kun lese de første bokstavene i de 3 nedereste linjene på skjermen. Somsagt er det jo litt over 1 år siden jeg kjøpte den, mao garantien er utgått. Tenkte da å prøve å repare denna istede for å kjøpe ny, kommer ikke til å bruke videofuknskjonen så mye at det blir verdt å bruke 3000 på. Men da er spørsmålet mitt: hvor mye vil det koste å reparere denne? Og hvor langtid vil det da? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg vet ikke, men hvis du ikke bor altfor langt unna noen som du tror kan fikse det, kan jeg anbefale å ta en tur innom å spørre. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Kjøpte meg en Ipod forrige sommer og nå har jeg vært litt uheldig å knust skjermen skikkelig. ... Somsagt er det jo litt over 1 år siden jeg kjøpte den, mao garantien er utgått.5390611[/snapback] Det at man knuser skjermen ved et uhell ville aldri gå på garanti, reklamasjon eller annet ovenfor produsent/butikk. Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Og det å bytte ut skjermer er dyrt. Jeg var inne på ei spare parts side til ipod, og der lå svart-hvitt skjermene på ca $150.. Og da må du selvfølgelig reparere den selv (det bør ikke være noe stort problem egentlig, du får med alle kabler og slikt) EDIT: JIPPI, jeg har funnet fram nettbutikken med replacement av skjermen til iPoden. Jeg regner med at du har photo siden du kjøpte det i fjor sommer. http://www.pdasmart.com/ipodpartscenterphoto.htm Endret 7. januar 2006 av b_penguin Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Har ikke Photo, alstå ikke ifjor sommer, men iforfjor blir det vel. ca 1 og 1/2 år siden. Har ikke greid å omstilt meg til 2006 Er det lodding etc inne i bildet når man snakker om å bytte skjerm selv? Virker igrunn uaktuelt å prøve å bytte selv Ender nok at jeg går til innkjøp av en ny Endret 8. januar 2006 av Zander Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Ja, hehe.. I dag greide jeg å ødelegge dekselet til skjermen på minien min. Etter en lang dag i bakken uten særlige uhell fungerer iPoden utmerket, uten en skramme. Derimot greier jeg å ødelegge den på bussturen hjem med å presse den armlenet mens jeg sov. Så jeg spør, er det noen som vet om steder der jeg kan få kjøpt skjermdeksler (bare den ytterste plasten, ikke selve lcd-skjermen)? Endret 8. januar 2006 av b_penguin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå