Gå til innhold

Knust skjerm på Ipod

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Ipod forrige sommer og nå har jeg vært litt uheldig å knust skjermen skikkelig. Kan kun lese de første bokstavene i de 3 nedereste linjene på skjermen.

Somsagt er det jo litt over 1 år siden jeg kjøpte den, mao garantien er utgått.

Tenkte da å prøve å repare denna istede for å kjøpe ny, kommer ikke til å bruke videofuknskjonen så mye at det blir verdt å bruke 3000 på.

Men da er spørsmålet mitt: hvor mye vil det koste å reparere denne?

Og hvor langtid vil det da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg en Ipod forrige sommer og nå har jeg vært litt uheldig å knust skjermen skikkelig. ... Somsagt er det jo litt over 1 år siden jeg kjøpte den, mao garantien er utgått.

5390611[/snapback]

Det at man knuser skjermen ved et uhell ville aldri gå på garanti, reklamasjon eller annet ovenfor produsent/butikk.

Lenke til kommentar

Og det å bytte ut skjermer er dyrt. Jeg var inne på ei spare parts side til ipod, og der lå svart-hvitt skjermene på ca $150.. Og da må du selvfølgelig reparere den selv (det bør ikke være noe stort problem egentlig, du får med alle kabler og slikt)

EDIT: JIPPI, jeg har funnet fram nettbutikken med replacement av skjermen til iPoden. Jeg regner med at du har photo siden du kjøpte det i fjor sommer.

http://www.pdasmart.com/ipodpartscenterphoto.htm

Endret av b_penguin
Lenke til kommentar

Har ikke Photo, alstå ikke ifjor sommer, men iforfjor blir det vel.

ca 1 og 1/2 år siden. Har ikke greid å omstilt meg til 2006 ;)

Er det lodding etc inne i bildet når man snakker om å bytte skjerm selv?

Virker igrunn uaktuelt å prøve å bytte selv :p

Ender nok at jeg går til innkjøp av en ny :)

Endret av Zander
Lenke til kommentar

Ja, hehe.. I dag greide jeg å ødelegge dekselet til skjermen på minien min. Etter en lang dag i bakken uten særlige uhell fungerer iPoden utmerket, uten en skramme. Derimot greier jeg å ødelegge den på bussturen hjem med å presse den armlenet mens jeg sov. :cry:

Så jeg spør, er det noen som vet om steder der jeg kan få kjøpt skjermdeksler (bare den ytterste plasten, ikke selve lcd-skjermen)?

Endret av b_penguin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...