Iknownothingatall Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei, programmer som outlook express og andre versjoner av messenger(altså ikke msn) fungerer men ie og opera klarer ikke å koble opp mot nett. En link på msn har blitt trykket på som godt mulig kan være en årsak til problemet, men jeg vet ikke hvasom skal gjøres og hvordan man finner ut hva som er feil. Noen som har peiling på hva det kan være? Jeg kan starte en tråd for spydige kommentarer etter jeg har fikset maskinen der folk som vil le av msn-idioter kan gjøre det. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ta en titt på "Legg til eller fjern programmer" i Control Panel. Fjern det du mener ikke skal ha lenger, eller sjelden bruker det. Skulle du finne noe der du selv mener ikke har installert det, FJERN det. Eller noe du ikke kjenner til, FJERN det. Restart maskinen, ta en virus scan om du har det -- restart. Nå, prøv å koble deg på nett. Kan godt hende du har en "bakdør" som hindrer deg i å koble på nett, eller den i det minste hindrer deg i å ha god linje på nett.! Da ville jeg anbefale deg å installere "Spybot, Search&destroy" Jeg har opplevdt at mange andre installerer mye piss, og etter det går maskinen dem's treg, nett fungerer ikke.. osv.. Lenke til kommentar
Iknownothingatall Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Takk for svar. AVG fant to trojanske hester nå, smss.exe og a.exe Får se nå om det har hjulpet noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå