Gå til innhold

Hjelp, problem med katter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du hvet hvilken nabo som eier katten, ville jeg gått bort og ringt på . Da må du være sikkert på at det er akkurat den katten som pisser. Finn noe fakta på internett, forklar situasjonen og si at en kastrering hadde løst problemet.. Det koster vanligvis 6-800 kr. Du er sikkert ikke den enste naboen som får pissa ned trappen sin.

Og som sagt: steriliser/kastrer kattene dine også!

Gå hit for å lese om fordeler ved kastering:

http://home.no.net/huskatt/kastrering.htm

Lenke til kommentar

Hehehe det virker som om hvert år til samme tid sliter folk med det problemet. Er jo litt vanskelig å bruke det folk nevner her når man har katter selv og man kan jo kanskje risikere at egne katter nekter å returnere hjemm når huset er omringet at sitrusfrukter, kloring, høyfrekvente lyd ting og ugler som hyler. :!:

Selv er det en litt kjedelig tid for oss med hannhunder. Alle nabolagets hunder er tisper og tydeligvis har de løpetid for vofsen her går i transe og er komplett idiot. Igår markerte han faen meg i altenen der eg hadde hengt klær til tørks. :mad:

Lenke til kommentar
Kan noen av disse metodene (bortsett fra skyting, selvsagt) brukes på hunder? Bikkja til naboen går og driter i hagen, på terrrasen, og på trappa vår hele tiden.

Naboen gir mildt sagt f... i oppdra hunden.

5396857[/snapback]

Ta bånd på bikkja og ta den med til Falken. Si til dem at det er båndtvang og den går løs. Du kan godt gi Falken nr til naboen så de får tilbake bikkja, i bytte mot 1500 spenn selvfølgelig. Gjør det hver gang bikkja er løs. Da var det problemet løst :)

Lenke til kommentar

Siden dere har en katt selv og ikke bør gjøre det kjipt for den, er en metode som kan gjøre ting litt bedre å virkelig skremme livskiten av nabokatten hver gang den kommer. Dette krever litt flaks, men hvis dere tar den på fersk gjerning er det bare å brøle og skrike og løpe etter den så langt dere gidder. Ser kanskje litt dumt ut for naboene, men...

Lenke til kommentar
Siden dere har en katt selv og ikke bør gjøre det kjipt for den, er en metode som kan gjøre ting litt bedre å virkelig skremme livskiten av nabokatten hver gang den kommer. Dette krever litt flaks, men hvis dere tar den på fersk gjerning er det bare å brøle og skrike og løpe etter den så langt dere gidder. Ser kanskje litt dumt ut for naboene, men...

6267927[/snapback]

Det er litt mer humant enn gift- og drapsforslagene.

Og så høres det ganske moro ut :p

Lenke til kommentar

Tro meg, det er kjempegøy.

Hvis dere skal være ekstra slemme har dere et trykkluftshorn type sprayboks liggende klar. Hvis dere klarer å liste dere innpå med denne når katten aner fred og ingen fare, kan dere glede dere til å bevitne kattens fantastiske spenst og reaksjonsevne. :D

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...