Vetlite Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Legg ut ei god gammeldags stålrist, kjør så på med 6/12volt fra et bilbatteri el. Skill ut + og - så du ikke kortslutter. Når pusene kommer og pisser vil de få seg en trøkk som de garantert husker. Endret 7. januar 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Legg ut ei god gammeldags stålrist, kjør så på med 6/12volt fra et bilbatteri el. Skill ut + og - så du ikke kortslutter.Når pusene kommer og pisser vil de få seg en trøkk som de garantert husker. 5400739[/snapback] Mythbusters beviste vel at det ikke funker noe bra! Med mindre katta har skikkelig utstyr da Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Skyt katta slik Robert DeNiro skøt den sorte hånd i gudfaren part II Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Mye bra tips her, thx Jeg startet i dag med å legge ut helpepper, så får jeg se om det har noen effekt. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hei... Modren har et lite iriterende problem med en nabo katt som pisser på trappen Så er det noen her som har et eller flere tips hva katter avskyr... Kan ikke bruke frostveske fordi vi har katter selv (ho katter) Mvh Tom Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 på dyrebutikker og blomser butikker (som plantasjen) selger diverse ting som du kan ha på . men hvist dere har hunn katter så er det en stor mulighet for at di har løpetid , og da kommer det altids til og være katter som pisser på trappa , for di blir trekt dit av "god"lukter . sterilisering/kastreing av katter anbefales Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Den katta som pisser på trappa di er sikkert gira på de damekattene du har. Ta han med inn en gang og gi dem 5 minutter på et rom alene. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det går an å kjøpe gjenstander som sender ut høyfrekvente lyder som katter ikke liker, men som mennesker ikke hører. Om dette høres helt inn i huset eller ikke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Bestefolkan mine har kjøpt seg slik ugle greie som begynner å ule til katta hvis den går forbi. Og kattene blir visst vettskremte av den Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vi legger møllkuler på trappen. Det fungerer relativt greit. Det sies at eddik skal gå, men jeg klarer ikke lukten, så det er helt uaktuelt. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Muttern hadde noe ala samme prob her, klorin skvetter i hjørnet her fiksa saken Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vi har prøvd eddik men den katta er vist blitt "Imun" mot eddik Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Pepper hjelper mot katter! Mamma strør visst det i blomsterbeddet fordi kattene ikke skal grave der x] Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Edit: au, ble litt kraftig bump det der. ikke meningen. i denne tråden her ble det linket til nettopp denne tråden, og det førte til at jeg svarte i feil tråd Endret 8. juni 2006 av mompen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg kjøpte noe som heter "Katt deg vekk" en gang. Det anbefales ikke, da pulveret man skal strø omkring lukter verre enn kattepiss. Den snille naboen strødde selfølgelig sånn rundt bilen min i garasjen, fikk sjokk da jeg lokket opp garasjeporten. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det eneste som hjelper er å skifte navneskiltet på døren med naboens. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ingen katter jeg kjenner til liker våpen. OG hvis ingneting virker er det eneste utvei. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det eneste som hjelper er å skifte navneskiltet på døren med naboens. 6267149[/snapback] he he he he Du er smart, du. Acolyt3: Da kan man bli dømt for dyremishandling, og få en pen bot. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det eneste som hjelper er å skifte navneskiltet på døren med naboens. 6267149[/snapback] Naboen er tilbakestående modern har mange ganger snakket med han om at han burde få katten kasterert.. Edit:leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå