Hotel Papa Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Heisann! Endelig er de tilbake! Alex Rosen Jarle Andhøy David Mercy Espen Skorpen Tarberg Er det noen som har fulgt med på de forige seileturene dems? Hvis ikke så bør dere se denne! De er det råeste seile teamet som finns Det går i dag og sikkert flere torsdager utover klokken 22:30... Denne gangen skal de visst seile mot Russland (noe de ikke fikk gjort forige gang), hva som kommer til å skje aner jeg ikke, men jeg vet at det blir morsomt og spennende! Dette må vel være type Lars Monsen programmer bare på sjøen.. Anbefaler alle som liker litt gale mennesker og seiling! hjemmesia dems er : www.wildvikings.com Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Berserk mot Nordpolen var jo helt konge, så jeg gleder meg til dette. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Det var jo bare helt rått Elsker de gutta der ass.. de er faen meg ikke helt klare oppi hue men samma de rocker! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Tja programmet er bra det, men jeg liker ikke Alex Rosen, han er ganske irriterende på en måte Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg hater Alex Rosen og Humoren hans! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Bra jeg har noen som er litt enige med meg, er sikkert flere, men du er en av dem! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Syns han er rå jeg Finner på så mye sprell hele tia og sier ting på en morsom måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå