PsychoDevil98 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei Jeg får stadig feilmeldinger, da aller helst at filen er korrupt, når jeg skal installere et program fra hvilken som helst cd/dvd. Jeg har prøvd å bytte kabel fra dvd leseren til hovedkortet, men til ingen nytte. Leseren er fra en 2-3 gammel Compaq maskin, og jeg har overført lesern til min egen pc. Det eneste som står på den er IDE-DVD ROM 16x, og ikke noe fabrikknavn. Å finne driver er da nyttesløst. Jeg har også en DVD brenner i pc'n som virker, som da er koblet til samme kabel som leseren. Strømkontaktene er forøvrig koblet godt inn i dem begge. Hva skal jeg gjøre for å få løst problemet?? Hilsen PD Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Noe driver trenger du ikke til den, tror nok ikke det er noe vei utenom og la den gå i pensjon og kjøpe deg en ny. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Har funket fint til nå. Skal prøve å formatere å se om det endrer seg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå