Enceladus Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Broren min klarte på en eller an måte å komme seg forbi passordene og logge seg inn på en ukjent konto på pcen min. Hvordan greide han det? Han vil ikke si hvordan han klarte det? Jeg skjønner ikke at noe slikt skal være mulig. Gjør dere? Hvordan gjorde han det? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Gått inn på den innebygde Administrator-kontoen kanskje? Den er i utgangspunktet ikke passordbeskyttet. Hvis du har "Welcome Screen" med bilder tror jeg man kan trykke en tastekombinasjon for å få opp det vanlige standard påloggingsvindu hvor det er to felter: Brukernavn og Passord. Har han skrevet Administrator på brukernavn og latt passordet stå tomt kan han strengt tatt ha kommet inn på den måten? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Sikker på at han ikke visste passordet da? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Dobbel klikk Ctrl-Alt-Delete får du frem klassisk loggin screen. Så skrev broren din sikkert inn Administrator. Endret 5. januar 2006 av chakl Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Og for all del, ikke tro at win sin passord funksjon sikrer maskinen/win installasjonen mot annet en nolduser. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Bare lurer- hvordan kan man dobbeltklikke på Ctrl-Alt-Delete? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Bare lurer- hvordan kan man dobbeltklikke på Ctrl-Alt-Delete? 5390789[/snapback] Trykke den kombinasjonen to ganger. Ctrl-Alt-Delete 0,1 sek etter: Ctrl-Alt-Delete Endret 5. januar 2006 av Lars Anders Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Ctrl-alt-delete og så skrev jeg inn administrator og ikke noe passord, det funket det. Makan, kan jeg gjøre noe med dette? Fjerne denne administrator tillgangen? Lenke til kommentar
lohrvik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ctrl-alt-delete og så skrev jeg inn administrator og ikke noe passord, det funket det. Makan, kan jeg gjøre noe med dette? Fjerne denne administrator tillgangen? 5393862[/snapback] Velg start, kjør (windowstast + r) Skriv control userpasswords2 Klikk Tilbakestill passord Skriv inn ditt nye passord for administratorkontoen Vær blid og glad God helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå