Vermeulen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei Dette er oppsettet jeg har kommet frem til: Trenger kommentarer til hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Veldig bra det oppsettet der. Lenke til kommentar
Magic Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har 2,4Ghz prosessor (AMD 64), 2 gig OCZ ram (lik din, bortsett fra at den er PC4000), POV 7800GT grafikkort, MIST 500W strømforsyning, samme kabinett -bortsett fra at jeg ikke har SCAND modellen, Nec dvd-brenner og 4xSamsung harddisker. Jeg er kjempefornøyd med mitt system. Yter knallbra og spill flyter godt med utmerket grafikk. Spiller mye BF2, FarCry, NFS, Civ4 og Rome:TW <-Ingen problemer overhodet, med unntak av at man ikke kan kjøre AA+HDR samtidig med nvidia grafikkort, noe man kan med ATI sin X1x00-serie, men dette er jo selvsagt ikke noe stort minus, Lenke til kommentar
smy Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ser bra ut men ta titt på www.databutikken.com/no tror du kan de samme til billiger kroner Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Kjør på sier jeg bare! bra oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå