Cucum(r) Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Gah, herregud. Kvifor bruke tjære i håret? Kjøp Sebastian eller Renati. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det er ingen stor sak å fjerne rød Dax. Svett litt, som nevnt, og dusj i varmt vann. Så varmt du klarer. Bruk shampoo etterfølgt av balsam, så går den helt ut. Snakker av 6 års erfaring. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hehe, brukte rød dax før.. Etter et par dusjer forsvant den.. Måtte ha den ut fort en gang, brukte Zalo, og nesten alt ble borte med en gang.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Gah, herregud. Kvifor bruke tjære i håret? Kjøp Sebastian eller Renati. Har prøvd mye rart og Dax er det eneste som funker. Kanskje Daxen fester seg ekstra hardt til mitt hår eller noe, fordi jeg det er mye vanskeligere å få greiene ut enn bare et par hårvasker med vanlig shampoo. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Skift voks? Brukte selv rød Dax i noen år. Fungerte fint, men den kan skade håret. Itillegg blir det jævli seigt og ekkelt å ta på. På den tiden jeg brukte det hadde jeg nogenlunde langt hår (litt over nakken, og godt over ørene.) Anbefaler deg å prøve Renati, idHair mudwax (samme greia) eller noe fra KMS. (moldingpaste'n derfra funker fint:) Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Rød Dax er den eneste som funker hvis du vil ha kul sveis, Renati renner nedi panna med gang du blir varm og det svir no jævli i øynene. Daxen er no dritt å få ut men etter et par dusjer er den borte, anbefales å ta noen pauser i bruken av rød dax, slik at du får vaska den helt ut av håret noen dager. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 ID hair beachgum gjør ikke håret fettete og ekkelt slik som mange andre typer voks gjør. Ellers funker den SVARTE renatien og pasten til KLM (Tror det er KLM) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Vask håret med shampoo 2 ganger! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det jeg brukte å gjør da jeg brukte Dax var å shamponere håret mitt mens det var tørt.. Og så bruk en del shampoo og gni det godt inn.. Og derretter kan du skylle det i varmt vann, og så vasker du håret to ganger etterpå .. Noe dævelskap det der.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 prøvde med zalo istad, gnudde som f..., deretter med shampo gnudde og gnudde.. og sist slutt balsam.. men fremdeles sitter det igjen noe der.. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 For å si det slik, det er en grunn til at jeg ikke bruker Dax mer .. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Hvorfor begyner du ikke med en hår wax som er lette vaske bort? EDIT: skulle vel ha lest hele posten før jeg lagde dette innlegget... jeg har lært! Endret 6. januar 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 fjerne hår wax menes det 'Fjerne Hår'-Wax, eller Fjerne HårWax? En stund siden jeg vokset bokserlinjen nå.. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvorfor begyner du ikke med en hår wax som er lette vaske bort?EDIT: skulle vel ha lest hele posten før jeg lagde dette innlegget... jeg har lært! 5396324[/snapback] jo, fordi de andre voksene suger bjælle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå