Gå til innhold

fjerne hår wax

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det er ingen stor sak å fjerne rød Dax. Svett litt, som nevnt, og dusj i varmt vann. Så varmt du klarer. Bruk shampoo etterfølgt av balsam, så går den helt ut. Snakker av 6 års erfaring.

Lenke til kommentar
Gah, herregud. Kvifor bruke tjære i håret?

Kjøp Sebastian eller Renati.

Har prøvd mye rart og Dax er det eneste som funker.

Kanskje Daxen fester seg ekstra hardt til mitt hår eller noe, fordi jeg det er mye vanskeligere å få greiene ut enn bare et par hårvasker med vanlig shampoo.

Lenke til kommentar

Skift voks?

Brukte selv rød Dax i noen år. Fungerte fint, men den kan skade håret. Itillegg blir det jævli seigt og ekkelt å ta på. På den tiden jeg brukte det hadde jeg nogenlunde langt hår (litt over nakken, og godt over ørene.)

Anbefaler deg å prøve Renati, idHair mudwax (samme greia) eller noe fra KMS. (moldingpaste'n derfra funker fint:)

Lenke til kommentar

Rød Dax er den eneste som funker hvis du vil ha kul sveis, Renati renner nedi panna med gang du blir varm og det svir no jævli i øynene.

Daxen er no dritt å få ut men etter et par dusjer er den borte, anbefales å ta noen pauser i bruken av rød dax, slik at du får vaska den helt ut av håret noen dager.

Lenke til kommentar

Det jeg brukte å gjør da jeg brukte Dax var å shamponere håret mitt mens det var tørt.. Og så bruk en del shampoo og gni det godt inn.. Og derretter kan du skylle det i varmt vann, og så vasker du håret to ganger etterpå .. Noe dævelskap det der.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...