Simkin Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) er det noen som har noen tips til hvordan man får fjerna ALL hår-waxen når man dusjer? shampo hjelper lite på den waxtypen jeg bruker (rød dax) å den er SEIG.. umulig og få ordna no sveis når hår henger sammen.. mye av waxen går ut, men er ALLTID noe igjen etter jeg har dusja, og det irriterer meg kom med tips.. (ja har prøvd kam) Endret 6. januar 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Dax wax? Tren, svetten gjør at den løsner. Ellers, kan du gå til frisøren. Evt. bruke zalo, og vaske håret en del. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 ja den røde dax'en, ekstremt seig.. men fryktelig fin hvis håret er helt fri for wax.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tar den sjelden ut, jeg.. Alltid slikt "fett" hår, men ikke skikkelig seigt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Rødsprit funker sikkert bra. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det finnes spesialshampoer som er å få kjøpt på frisørsalongen. Ellers så vil jeg anbefale deg å begynne å bruke en annen hårvoks. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tullpreik! Langt hår og dax er flotters! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 hehe, tja den røde daxen er vel ikke noe særlig på langt hår.. har akkurat vært hos frisørn, så nå har jeg kjøpt inn rød dax igjen Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ANg rød dax. Prøv deg med ca 1/4 boks i håret om du har halvlangt hår og gå med lue i 3-4dager sammenhengende. DA får man feeet frisyre*! Går bort med masse sjampo og god tålmodighet. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Dax har jo egen shampoo for fjerning av Dax Wax. Les på boksen du. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Dax har jo egen shampoo for fjerning av Dax Wax. Les på boksen du. 5390653[/snapback] Salgsteknikk? De har laget en wax som man _må_ ha deres shampoo for å fjerne. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Nemlig. Det står da klart og tydelig på boksen. Uansett, jeg fikk ut det meste etter den sjette hårvasken med vanlig sjampo. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg bruker dax som regel men etter jeg kuttet ned mengden slik at jeg har en boks i 1/2 år +- trenger jeg knapt sjampo for å få det ut. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 dagen etter jeg kom igjen fra frisøren så var håret helt fri for wax, dujsa og tok så i rød dax wax.. lenge siden jeg har vært så fornøyd med hårsveisen.. men nå er det samme gamle igjen, håret bare henger på hver sin side, nesten midtskill aktig.. er så seigt att å vaske det hjelper ikke, og så blir det bare til att jeg har oppi noe vax og slik fortsetter det, håret ser så fett og jævlig ut så fysj men skal prøve og bruke zalo, har hørt den en annen plass også Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Head and Shoulders funker bra til dax. Bruker selv den svarte boksen, og kan varmt anbefale den! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Dax skader håret, og det gjør shampoen for å fjerne det også. Håret deres fortjener ikke dette. Bruk litt mer penger og kjøp dere bra hårprodukter fra KMS, Redken eller liknende! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hårspray som det er litt sprit i funker bra! Har selv brukt dette vet å spraye en del i håret, for deretter massere det litt inn. Til slutt vasker man håret med en shampo som Head & Shoulders som tideligere nevnt Lykke til Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg pleier å bruke Zalo, men bare rett før jeg skal klippe meg. Vasker først et par ganger med zalo, slenger på zalo enda en gang, men uten å vaske det vekk. Hiver meg forran PC-en og lar det ligge i håret i ca. 30 min. Og vasker til slutt håret en siste gang. Det funker ikke 100%, men er godt nok for frisøren min som alltid har mast om det tidligere. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Heldigvis har jeg aldri prøvd denne dax waxen og det skal jeg tydeligvis aldri gjøre heller... "En halvtime med zalo i håret foran pcen" Nei takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå