DJMartin Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Skal kjøpe nytt lydkort, hadde bestemt meg for Audigy 2 ZS. Men ble anbefalt X-Fi XtremeMusic. Hva er forskjellen, ser at X-Fi har litt bedre lyd på noe der. Men Audigy har jo flere tilkoblinger. Og hvis jeg skal koble til et 5.1 system + mic. tar ikke det 6 innganger, venn sa det? Og i og med at X-Fi har 4, skal jeg sette noen i hovedkortet? Takker... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 X-Fi erstatter Audigy. Så alt Audigy kan, skal X-fi klare like bedre og enda litt til. Antall porter bak sier ikke noe om hva som kan kobles på. Det kan følge med kabel splittere og lignende. Dette bør du finne enkelt ut på creative.com sine sider. AKIRA Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Dette bør du finne enkelt ut på creative.com sine sider. AKIRA 5390558[/snapback] Hmm, tenkte jeg også men den gang ei. Rart at det ikke følger med noen splitter med dette kortet, hva skal man ellers bruke 26pin`n til... Endret 7. januar 2006 av DJMartin Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 1. Rear (Audio Input) jack 2. Front (Audio Input) jack 3. 5.1 channel audio cable (available separately) 4. Line Out 1 jack 5. Line Out 2 jack 6. Line Out 3 jack 7. Center/Subwoofer (Audio Input) jack Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ja mic'en går i det hullet som er igjen, " Digital I/O + Mic " Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har kortet selv og bruker 5.1 + mic. Ikke noe problem. Eneste forskjell på X-FI og Augidy er at digitale utgang og mic er satt i samme hull. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Så lett kan det gjøres, savna et sånt bilde på creative.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå