eirikJO Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg irriterer meg grønn over denne. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
lre Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 For å si det sånn.. Så er det vel meget vanskelig for oss når vi ikke har den fysisk og kan prøve oss Men uansett, kunne du forklare hva som skal løses? Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Ringen skal selvfølgelig ut, av, vekk fra resten.. Spørsmålet var tenkt til noen som har den/kan forklare den. Eventuelt gi en link til en forklaring... Skal ikke "plage" de som ikke har den fysisk i hånden. Den går deg på nervene! Lenke til kommentar
synsing Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Håhå! Elsker slike! Jeg hadde en som het "Stabeisen" Slet ekstremt lenge med den der. Sendte til slutt inn og fikk et ark med løsningen. Klarte den knapt da. For tiden holder jeg på med denne: Dessverre vet jeg ikke hvordan du løser din, men hvis du har posen den kom i kan du sende inn for å få løsningen.. PS! Denne er jo artig da: Endret 5. januar 2006 av firstperson Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 firstperson har du klart den øverste? Den er umulig Lenke til kommentar
synsing Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Killer_Bean: Nei, hehe, jeg fikla og fikla og fikla til jeg så rødt. Det var da jeg ba om å få tilsendt løsningen (som var trykket på rødt papir ). Det var bare så vidt jeg klarte det med løsningen. Sommerferien etter ble den (heldigvis) påkjørt av en bil (ikke spør hvordan) og knuste. Etter det var det såre enkelt å få av ringen Edit: Løsningen på den var altså så utspekulert innviklet at jeg ikke har sett makan. Endret 5. januar 2006 av firstperson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå