McMuffin Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Har sett litt på dette kabinettet her, fordi det er billig, ser bra ut og har fått greie kritikker. Problemet er at den eneste butikken jeg finner det i er hos komplett, men siden jeg skal kjøpe hk og ram som de ikke har hos komplett, lurer jeg på om det er en butikk som selger alt, så jeg slipper å bestille fra flere butikker. Men det kabinettet er ikke i prisguiden, dvs det er der, men det er ikke nevnt noen steder man kan kjøpe det. Er det noen som vet om flere butikker dette kabinettet kan kjøpes? Håper på svar, skal bestille snart! Edit: Vær så snill og ikke kom med svar alà "Kjøp heller Lian Li, det er mye bedre". Jeg vet det er bedre, men koster som regel ca 2x det Qtec kabinettet koster. Kan nemlig bruke max 1000,- på kabinett og psu. Endret 5. januar 2006 av CopkillaSX1 Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Etter at du har prøvd q-tec en stund, vil du sannsynligvis ta til vettet, hive det på dynga og kjøpe deg noe skikkelig, for da er du lei humbuget. For din egen del: Tro meg Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Mulig det, men det er ikke så mange alternativer i den prisklassen. Enten er de så stygge, grå og kjedelige at du vil begynne å grine, eller så er de bare harry. Eksempel er Raidmax og X-Gear. Hvis noen har forslag til et fint stilrent kabinett til rundt 500,- +/- så tar jeg imot med åpne armer Endret 5. januar 2006 av CopkillaSX1 Lenke til kommentar
haakie Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Er ikke noe galt med kabinettene til q-tec, det er strømforsyningen, den har fororsaket masse ødelagt hardware, ikke hos meg men hos mange andre. Edit: Var jeg deg ville jeg gått for lial li siden da får u pure quality men det koster 200 kr mer enn ditt budskjett, men er absolutt værd det. Endret 5. januar 2006 av haakie Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Et råd: Tenk deg godt om før du kjøper Q-tec kabinett/PSU. Det er ikke verdt det sier jeg... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Skal ikke kjøpe Q-tec PSU, det blir bare kabinettet. Hvis dette er så dårlig som alle sier, har dere noen alternativer av god kvalitet, som ikke koster over max 600 og ikke ser ut som en reklametavle for neonlys og dårlig design? Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Kabinettene til Q-tec er ikke noe bedre enn PSU-ene deres. Skrammel hele veien. Selv kan jeg anbefale Cooler Master Cavalier 3. Har det selv, og er rimelig fornøyd. Koster rundt 600,- Ellers har jo Arctic Cooling noen interessante kabinetter med T1, T2 og T3, med 350W PSU til rundt 700,-. Samt AOpen sine kabinetter, H600B får du til rundt 700,- Pent design, rimelig, kurant PSU Link Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Mulig det, men det er ikke så mange alternativer i den prisklassen. Enten er de så stygge, grå og kjedelige at du vil begynne å grine, eller så er de bare harry. Eksempel er Raidmax og X-Gear. Hvis noen har forslag til et fint stilrent kabinett til rundt 500,- +/- så tar jeg imot med åpne armer 5390370[/snapback] kjøp heller thermaltake swing det er ikke dyrere og ser bra ut... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Mulig det, men det er ikke så mange alternativer i den prisklassen. Enten er de så stygge, grå og kjedelige at du vil begynne å grine, eller så er de bare harry. Eksempel er Raidmax og X-Gear. Hvis noen har forslag til et fint stilrent kabinett til rundt 500,- +/- så tar jeg imot med åpne armer 5390370[/snapback] kjøp heller thermaltake swing det er ikke dyrere og ser bra ut... 5395366[/snapback] Må si meg helt enig der Dahl... Pent kvalitets kabinett til en billig penge... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Så på et Thermaltake soprano i prisguiden. Ikke verst. Har forøvrig sett dette på databutikken.com. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Så på et Thermaltake soprano i prisguiden. Ikke verst. Har forøvrig sett dette på databutikken.com. Noen som vet noe om det? 5397619[/snapback] Sporanoer et knall kabinett, har samme kabinettet selv, og er knall fornøyd.. Et veldig godt valg..Gå for Soprano.. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Mr_Razer: Hvordan er plasseringen av harddisker og optiske enheter i soprano? Er den luken som dekker for stasjonene stabil? Hvordan er luftgjennomstrømning/varmeutvikling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå