Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen andre som sliter med Telenor ADSL?

Anbefalte innlegg

heisann sveisann.

De to siste dagene så har jeg sliti no sinnsykt med høy ping på mitt Telenor ADSL abbonoment, og det hjelper ikke å reboote modem/ pc, da dette har funka før....

Noen andre som opplever det samme? jeg ringte Telenor, men de hadde jo selfølgelig stengt ''gratis'' supporten sin klokka 20.00 selvom sidene deres opplyser om at det skal stenge 22.00 :mad:

når jeg pinger online.no så får jeg en gjennomsnittlig ping på 186 noe som er helt uakseptabelt!!

Er det bare jeg sliter med dette? jeg bor rett uttafor Oslo (follo).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat samme problemet med telenor. Bor på kirkenes og her har ikke nettet fungert normalt siden 25.11.05.....

Fra kl 18 og fram til ca 24 har jeg ping opp mot 300ms.... Har feilmeldt dritten 10 ganger uten at noe har skjedd. Snakket med kundeservice på onsdag og da traff jeg endelig på en ærlig kar. Han kunne fortelle at for nord norges del så hadde de gapt altfor høyt med tanke på hastighetsoppgraderingen som pågår.

De hadde vært klar over problemet i laaaang tid men det var ikke planlagt å gjøre noe med dette!!? Han syntes det hele var flaut men han var lei av å bløffe og sa det heller som det var.

Fikk melding på sms fredag hvor de for første gang "skriftlig" innrømmer kapasitetsproblemer + lovnad om å utbedre dette i løpet av januar mnd.....

Helt utrolig at Telenor fikk kontrollen over linjenettet og sentralene når de ble "privatisert" skulle ikke vært mulig. Dette nettet skulle vært driftet av staten så kunne telenor leid linjekapasitet som alle andre må. Er jo helt utrolig at post og teletilsynet ikke foretar seg noe når telenor "sprenger" kapasiteten i nettet pga sin egen grådighet.

Håper at den nye møkkaregjeringen kan stå for sitt valgløfte om at hele landet skal ha lik bredbåndsdekning og at noe skjer fort. Telenor har vært negativ til en utbygging her i nord fordi de mener at de har mere enn nok linjekapasitet å leie ut. Svina er jo bare redd for at monopolet de har her i nord skal forsvinne.

Lenke til kommentar

nå skjer det igjen, jeg pinger vg.no og får 280ms ... fy faen ta!

og selfølgelig så er kundeservice stengt!

Jeg har alltid hata Telenor, men har ikke no valg her jeg bor nå, men det har faktisk gått overraskende bra det siste halvåret, ikke har linja detti ned osv, men dette her er er for dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...