Equanox Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hei. Jeg har nå oppgradert min pc til følgende : - Asus A8N ALi Motherboard. - AMD Athlon 64 3800+ - XFX GeForce 6800GS XXX - NorthQ 400w strømf. - Apacer pc2700 512MB Etter at jeg hadde fått dissa delene, så ville ikke skjermen starte opp. Den reagerte ikke i det hele tatt. Akkurat som når den ikke er kobla til. Jeg har prøvd følgende for å få den til å virke : - Kun kobla til SK, HK, systemHDD. - Prøvd med en annen strømf. - Prøvd annet minne. - Prøvd minne i alle forskjellige RAM-slots. - Sletta de gamle SK driverne. Men 0-respons. Dette er utrolig surt, for denne oppgraderingen har kostet meg en del. Jeg finner ingen steder noen som har samma problemet, så inegn hjelp hittil. Men har noen av dere noen idè om hva det kan være så vær så snill å svar meg. Vil nødig vente i flere uker før jeg får det til. Mvh - Fortvilet PCbygger. Endret 5. januar 2006 av Equanox Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Prøv å restart cmos. Du kan også prøve med et annet skjermkort. Lykke til! Endret 7. januar 2006 av qweac Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har samme feil selv, men jeg har kun skiftet skjermkortet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=520199&hl= Hadde vært fint om du kan sende meg PM hvis du finner en løsning som fungerer, så skal jeg gjøre det samme til deg- Lenke til kommentar
Equanox Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Hehe.. nå har jeg fått alt til å fungere helt fint! Pro. mitt var at siden jeg hadde oppgradert hk og cpu, så hadde jeg ikke satt cpu'n riktig i. Det er en sånn sikkerthets pin før du setter i cpu'n som jeg hadde glemt å ta opp Men nå fungerer alt helt fint. Lenke til kommentar
5628452 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hehe.. nå har jeg fått alt til å fungere helt fint! Pro. mitt var at siden jeg hadde oppgradert hk og cpu, så hadde jeg ikke satt cpu'n riktig i.Det er en sånn sikkerthets pin før du setter i cpu'n som jeg hadde glemt å ta opp Men nå fungerer alt helt fint. 5398674[/snapback] Hvor sitter den? I kontakten på hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå