Cutthroat Bill Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Jeg lurte på om noen kan hjelpe meg med å gjøre om denne filen til en 3gp eller en mpeg4, gjerne begge så jeg kan prøve de ut. wmv-fil Håper noen kan hjelpe meg med dette. Endret 5. januar 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Bruk dette programmet og det skal fungere Wmv til 3gp/Mpg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg får prøve Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Jihaa! Det funket perfekt, det vil si de femten sekundene jeg prøvde først. Nesten perfekt i alle fall, det kommer fram en text som ligger oppå hele filmen. Den er ikke så stor, men den er der hele tiden. Endret 6. januar 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
torstein9009 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Bruk dette programmet og det skal fungere Wmv til 3gp/Mpg 5392003[/snapback] går det annt å bruke det programet til å gjøre om avi til 3gp? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 går det annt å bruke det programet til å gjøre om avi til 3gp? 5394092[/snapback] Tror det, det er i alle fall gratis prøve version, så det er bare å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå