lassaron-jon Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Eg bestilte i romjula deler til maskina mi som eg bygde sjølv. Etter 2 dager blei det øydelagt, no sit eg her uten skjermkort og lurer på om komplett.no sender meg eit nytt i morra. eg har ikkje ringt til dei ennå. men skal gjere det i morra tidleg. er det nokon som trur at det er skjangs for at dei sender meg eit før dei har motatt mitt? det er ganske kjipt her uten... det som skjedde var at eg sat og spillte, so kom det masse raude flekkar og so vart skjermen svart. etter det so svarer det ikkje når eg skrur på PCen, har testa med eit anna og det funka. kortet mitt funka ikkje i den andre PCen so det må vere øydelagt. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Svært liten sjans for det... Alle webshops pleier å ta inn før de sender et nytt... Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ja, sånn er det bare. Heldigvis pleier Komplett å være sjappe med reklamasjon Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 men eg får nytt sant? heilt 100% sikkert? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Så lenge dei ikkje kan bevise at du har gjort nokon for skade på korte, har du bare sotte det inni pc`n å begynt å spille får du sansynligvis nytt kort. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 flottings då er det berre å vente! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Heldigvis pleier Komplett å være sjappe med reklamasjon 5390052[/snapback] Ja heldigvis er Komplett en sjappe med reklamasjon. Det gjelder forøvrig de fleste andre nettbutikker og. Om ikke hadde vel forbrukerrådet klikka i vinkel... Edit: 300! Endret 5. januar 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
gooluxx Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ingen tenker på bedriften som skal leve av og selge hardware, forbrukerrådet tenker kun på Kunden hele tiden.. snart så er det ingen flere netshoper igjen her i norge.. jeg er så drit lei av de usaklige reglene forbrukerrådet kommer med hele tiden. ingen av de som jobber der har noe som helst form for erfaring med data der. det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ingen tenker på bedriften som skal leve av og selge hardware, forbrukerrådet tenker kun på Kunden hele tiden.. snart så er det ingen flere netshoper igjen her i norge.. jeg er så drit lei av de usaklige reglene forbrukerrådet kommer med hele tiden. ingen av de som jobber der har noe som helst form for erfaring med data der. det tviler jeg sterkt på. 5390386[/snapback] Usaklig? Fyren har fått et mest sansynlig defekt 3D Kort. Skal kunden dekke dette? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Forbrukerrådet er godt å ha, men du trenger det ikke her. Komplett er en av de mest seriøse webshopene i staten Norge. Netshop.no er best tror jeg (de sendte meg akkurat et nytt z-5500, pga det slutta å virke). Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ingen tenker på bedriften som skal leve av og selge hardware, forbrukerrådet tenker kun på Kunden hele tiden.. snart så er det ingen flere netshoper igjen her i norge.. jeg er så drit lei av de usaklige reglene forbrukerrådet kommer med hele tiden. ingen av de som jobber der har noe som helst form for erfaring med data der. det tviler jeg sterkt på. 5390386[/snapback] Nå får du ta deg sammen mann :!: Hold deg ontopic! Selv om du er imot alt forbrukerrådet står for, som forøvrig er gode prinsipper, så kan du holde deg langt unna denne posten. Lenke til kommentar
gooluxx Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ingen tenker på bedriften som skal leve av og selge hardware, forbrukerrådet tenker kun på Kunden hele tiden.. snart så er det ingen flere netshoper igjen her i norge.. jeg er så drit lei av de usaklige reglene forbrukerrådet kommer med hele tiden. ingen av de som jobber der har noe som helst form for erfaring med data der. det tviler jeg sterkt på. 5390386[/snapback] Nå får du ta deg sammen mann :!: Hold deg ontopic! Selv om du er imot alt forbrukerrådet står for, som forøvrig er gode prinsipper, så kan du holde deg langt unna denne posten. 5390423[/snapback] Hehe, Beklager jeg snakka ikke til trådstarter men til Knutgrus det han sa ang " Om ikke hadde vel forbrukerrådet klikka i vinkel... " Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Eg bestilte i romjula deler til maskina mi som eg bygde sjølv. Etter 2 dager blei det øydelagt, no sit eg her uten skjermkort og lurer på om komplett.no sender meg eit nytt i morra. eg har ikkje ringt til dei ennå. men skal gjere det i morra tidleg. er det nokon som trur at det er skjangs for at dei sender meg eit før dei har motatt mitt? det er ganske kjipt her uten... det som skjedde var at eg sat og spillte, so kom det masse raude flekkar og so vart skjermen svart. etter det so svarer det ikkje når eg skrur på PCen, har testa med eit anna og det funka. kortet mitt funka ikkje i den andre PCen so det må vere øydelagt. 5389951[/snapback] Du kan jo evt. avtale å kjøpe et nytt kort og få igjen pengene når de godkjenner erstatning av det kortet du sender inn. Så sparer du litt tid. Koster deg muligens ekstra frakt. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Tydligvis missforståelser på kommentaren min... Det jeg mente var å mobbe vitamin2 for en liten sj - kj -feil... sjappe - kjappe... ...tok du han nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå