Gå til innhold

GeForce 7800 GT ødelagt. korleis er garantien?


Anbefalte innlegg

Eg bestilte i romjula deler til maskina mi som eg bygde sjølv. Etter 2 dager blei det øydelagt, no sit eg her uten skjermkort og lurer på om komplett.no sender meg eit nytt i morra. eg har ikkje ringt til dei ennå. men skal gjere det i morra tidleg.

 

er det nokon som trur at det er skjangs for at dei sender meg eit før dei har motatt mitt? det er ganske kjipt her uten...

 

det som skjedde var at eg sat og spillte, so kom det masse raude flekkar og so vart skjermen svart. etter det so svarer det ikkje når eg skrur på PCen, har testa med eit anna og det funka. kortet mitt funka ikkje i den andre PCen so det må vere øydelagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heldigvis pleier Komplett å være sjappe med reklamasjon :thumbup:

5390052[/snapback]

 

Ja heldigvis er Komplett en sjappe med reklamasjon. Det gjelder forøvrig de fleste andre nettbutikker og. Om ikke hadde vel forbrukerrådet klikka i vinkel... :p

 

Edit: 300! :cool:

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Ingen tenker på bedriften som skal leve av og selge hardware, forbrukerrådet tenker kun på Kunden hele tiden.. snart så er det ingen flere netshoper igjen her i norge.. jeg er så drit lei av de usaklige reglene forbrukerrådet kommer med hele tiden. ingen av de som jobber der har noe som helst form for erfaring med data der. det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar
Ingen tenker på bedriften som skal leve av og selge hardware, forbrukerrådet  tenker kun på Kunden hele tiden.. snart så er det ingen flere netshoper igjen her i norge.. jeg er så drit lei av de usaklige reglene forbrukerrådet  kommer med hele tiden. ingen av de som jobber der har noe som helst form for erfaring med data der. det tviler  jeg sterkt på.

5390386[/snapback]

 

Usaklig?

Fyren har fått et mest sansynlig defekt 3D Kort.

Skal kunden dekke dette?

Lenke til kommentar
Ingen tenker på bedriften som skal leve av og selge hardware, forbrukerrådet  tenker kun på Kunden hele tiden.. snart så er det ingen flere netshoper igjen her i norge.. jeg er så drit lei av de usaklige reglene forbrukerrådet  kommer med hele tiden. ingen av de som jobber der har noe som helst form for erfaring med data der. det tviler  jeg sterkt på.

5390386[/snapback]

 

Nå får du ta deg sammen mann :!:

 

Hold deg ontopic! :hrm:

 

Selv om du er imot alt forbrukerrådet står for, som forøvrig er gode prinsipper, så kan du holde deg langt unna denne posten. ;)

Lenke til kommentar
Ingen tenker på bedriften som skal leve av og selge hardware, forbrukerrådet  tenker kun på Kunden hele tiden.. snart så er det ingen flere netshoper igjen her i norge.. jeg er så drit lei av de usaklige reglene forbrukerrådet  kommer med hele tiden. ingen av de som jobber der har noe som helst form for erfaring med data der. det tviler  jeg sterkt på.

5390386[/snapback]

 

Nå får du ta deg sammen mann :!:

 

Hold deg ontopic! :hrm:

 

Selv om du er imot alt forbrukerrådet står for, som forøvrig er gode prinsipper, så kan du holde deg langt unna denne posten. ;)

5390423[/snapback]

 

 

Hehe,

 

Beklager jeg snakka ikke til trådstarter men til Knutgrus det han sa ang

" Om ikke hadde vel forbrukerrådet klikka i vinkel... "

Lenke til kommentar
Eg bestilte i romjula deler til maskina mi som eg bygde sjølv. Etter 2 dager blei det øydelagt, no sit eg her uten skjermkort og lurer på om komplett.no sender meg eit nytt i morra. eg har ikkje ringt til dei ennå. men skal gjere det i morra tidleg.

 

er det nokon som trur at det er skjangs for at dei sender meg eit før dei har motatt mitt? det er ganske kjipt her uten...

 

det som skjedde var at eg sat og spillte, so kom det masse raude flekkar og so vart skjermen svart. etter det so svarer det ikkje når eg skrur på PCen, har testa med eit anna og det funka. kortet mitt funka ikkje i den andre PCen so det må vere øydelagt.

5389951[/snapback]

 

Du kan jo evt. avtale å kjøpe et nytt kort og få igjen pengene når de godkjenner erstatning av det kortet du sender inn. Så sparer du litt tid. Koster deg muligens ekstra frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...