Stoffen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei. Sitter å funderer på å kjøpe meg en ny rigg. Har allerede bestemt meg for å gå for AMD plattformen. Det jeg ønsker, er et godt overklokkingsbord til en AMD 64 3700+ Har allerede et sett Crucial Ballistix Tracer 1 GB DDR500-minne som burde egne seg godt for overklokking. Ang skjermkort, så vil jeg gå for en form for GF6600GT. Hvilket hovedkort bør jeg velge til en slik løsning? Kjøling vil jo også være et tema. Har snust litt rundt på Asetek - VapoChill Micro, men vet ikke om den vil duge. Noen som har noen gode innspill? Mottas med takk -stoffen Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 har hatt asus og dfi.. men dfi klokker best og er mest oversiktlig i bios.. (hvertfall det jeg har erfart) Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 har dfi expert kortet nå og er rimelig fornøyd. det er vel det beste til overklokking. gå inn på denne linken så er det en test av VapoChill Micro http://overklokking.no/art.php?artikkelid=20460 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå