m1ck Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har en Hyundai skjerm som slår seg på av seg selv, og når jeg slår på pcen så slår skjermen seg av.. når jeg tar ut skjermkontakten så slår skjermen seg på.. Jeg har testa 2 skjermkort og 2 hovedkort.. Jeg er ganske sikker på at det er hovedkorte, men jeg vil være helt sikker. Noen av dere som har hatt dette problemet, og om dere har, er da hovedkorte problemet ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Har du integrert skjermkort ? Endret 5. januar 2006 av jarmo Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Kan du se noe på skjermen når maskinen starter opp, eller virker den ikke i det hele tatt når den er tilkoblet? Er det en LCD skjerm eller CRT? Har vært borte i at om Windows er satt opp med en oppløsning/frekvens som skjermen ikke takler, så slår den seg av... Lenke til kommentar
m1ck Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 har testa 2skjermer, og det funker ikke.. har utelokka skjermen. nettopp fått ny cpu osv, så regner med det er hovedkorte. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ta ut skjerm plugge så vil skjermen skru seg på korekt. slik var det med min gamle CRT oxo men det tar ca 30-60sec før den sår deg av. det er et helt vanlig fenomen ikke noe å uroe seg. og hvis dei ikke skrur seg av så er ikke det no farlig det er en grunn til at det følger med av/på knapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå