NoLimit_^ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jedi Knight: Dark Forces II. Ah, fantastisk følelse første gangen man fikk hånd om en lightsaber Championship Manager 96/97. Mamma kjøpte dette til meg når jeg var 12 år gammel og vi nettopp hadde fått datamaskin, og plutselig var alt av sosialt liv borte Star Wars Knights of the Old Republic. For en opplevelse! Halo 1 og 2: Det spillet jeg har spilt mest i co-op noensinne. Baldur's Gate 2: Det beste spillet noensinne, med uoverkommen historie og fantastiske karakterer. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) De spillene som har gitt meg de beste spillopplevelsene er: Giana Sisters International Karate Defender of the crown Super Mario World Sensible Soccer System Shock 2 Deus Ex Day of the tentacle Sam & Max Tie Fighter Freespace 1 & 2 Half-Life 1 & 2 Dune 2 Warcraft 2 Wing Commander 3 Unreal & Unreal Tournament Undying Metroid Prime Zelda: Wind waker Condemned Far Cry Oblivion Det er helt umulig å rangere disse, men spillene fra 80-tallet og fram til midten av 90-tallet ga meg nok mest glede. Føler egentlig at det er mye jeg glemmer her. Endret 5. juni 2006 av espent Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) bah, nevermind Endret 5. juni 2006 av O.J Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Final Fantasy VII, ingen tvil. Jeg hadde ikke spilt den typen spill før FF VII, og det spillet "ødela" en sommerferie og vel så det, da jeg ble fullstendig fengslet av det. Jeg bare måtte vite hvordan det gikk med gjengen etterhvert. Fikk den andre FF filmen i posten for litt siden, og det var et herlig gjensyn med FFVII, både via filmen og bonusstoffet. Tror det kom en tåre eller to der, gitt. Dette er konsoll, men vil likevel nevne: Deus Ex - fordi det gav meg veldig mye i form av en topp historie og fengende karaktergalleri. Deus Ex 2 er tilgjengelig på konsoll, og ble primært utviklet for det, noe som er lett å se i PC-versjonen. Operation Flashpoint 1985, som den dag i dag lever videre takket være superbe MODs fra fans. Kommer forøvrig (eller har kommet?) også til Xbox. Kan ikke bare nevne 1 spill når slikt kommer opp Endret 5. juni 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Zelda - Ocerina Of Time Final Fantasy VIII Burnout Serien Rush N64 Super Mario SNES Yoshi spillene SNES (litt flaut, digga det som liten) G.R.A.W 360 Half Life 1 - 2 World Of Warcraft Battelfield 2 ... Tror det er de fleste Ah som jeg elsker Ocerina Of Time, den vil alltid være nr. 1 i mitt hjerte! Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Åh fanken ja, vel det er jo så mye som er så bra at jeg nesten ikke kan utnevne et soleklart spill. Men om man begynner å spore tilbake ting til beste spillene man har prøvd blir det jo at de man spilte da man var små er best, i mitt tilfelle blir det nesten Zelda 3 og Secret of Mana på Super Nintendoen, kommer så mye på markedet hele tiden men de der gir nostalgitrippen og minnene strømmer på. :] Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Wizball / C64 Monkey Island 1 / Amiga Day of the Tentacle / PC Giana Sisters - C64 (som ble stoppet kommersiellt pga Mario plagiat klager fra Nintendo...) Warcraft 2 / PC Defender of the crown / Amiga MegaLoMania / Amiga + endel andre.. Endret 6. juni 2006 av Fjodorgrim Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Need for Speed Road Challenge Fifa 2000 Mario 64 Tony Hawk Pro Skater 4 (så inn i helvette bra spill!) det var tider det :!: Endret 6. juni 2006 av ShakinHeshNigga Lenke til kommentar
Toset Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Liten liste uten spesiell rangering (litt konsoll og PC om hverandre): - Golden Axe - Scorched Earth - Dune - Half-Life 1&2 - Deus Ex - Unreal Tournament - Warcraft 3 Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ... Tror det er de fleste Ah som jeg elsker Ocerina Of Time, den vil alltid være nr. 1 i mitt hjerte! 6250274[/snapback] enig der helt fantastisk er ordet Lenke til kommentar
aleh Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 HaloBedre enn alle spillene nevnt her 5390372[/snapback] Tror du må prøve flere spill eller velg bare et helt tilfeldig spill. Sjansen er stor at det er bedre. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 HaloBedre enn alle spillene nevnt her 5390372[/snapback] Tror du må prøve flere spill eller velg bare et helt tilfeldig spill. Sjansen er stor at det er bedre. 6253123[/snapback] Halo imponerte ikke meg så veldig. repetive baner og fjollete små fiender som løp til alle kanter når du kom (husker ikke navnet på dem, høres ut som små gnomer). Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det spillet jeg har likt best på konsoll er GTA SA Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jedi Knight: Dark Forces II. Ah, fantastisk følelse første gangen man fikk hånd om en lightsaber Championship Manager 96/97. Mamma kjøpte dette til meg når jeg var 12 år gammel og vi nettopp hadde fått datamaskin, og plutselig var alt av sosialt liv borte Star Wars Knights of the Old Republic. For en opplevelse! Halo 1 og 2: Det spillet jeg har spilt mest i co-op noensinne. Baldur's Gate 2: Det beste spillet noensinne, med uoverkommen historie og fantastiske karakterer. 6249917[/snapback] Fantastiske spill alle bortsett fra Baldur's Gate 2 og Halo 1. Jedi Knight: Dark Forces II Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 jeg synes zelda var konge spill. litt kjedelige nå, men de var bra. Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ikke noe vanskelig of finne ut de, de er selvsagt Zelda: Ocraina of Time Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Super Mario 64, The legend of Zelda: Ocarina of time, og såklart Halo serien i Coop Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jedi Knight: Dark Forces II. Ah, fantastisk følelse første gangen man fikk hånd om en lightsaber Championship Manager 96/97. Mamma kjøpte dette til meg når jeg var 12 år gammel og vi nettopp hadde fått datamaskin, og plutselig var alt av sosialt liv borte Star Wars Knights of the Old Republic. For en opplevelse! Halo 1 og 2: Det spillet jeg har spilt mest i co-op noensinne. Baldur's Gate 2: Det beste spillet noensinne, med uoverkommen historie og fantastiske karakterer. 6249917[/snapback] Fantastiske spill alle bortsett fra Baldur's Gate 2 og Halo 1. Jedi Knight: Dark Forces II 6253975[/snapback] Bu! Bedre: Halo og System Shock2. Også RUSH! på N64 da. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 TES: Oblivion Super Smash Bros. Har ikke spillt så alt for lenge men disse spillene er jo bare helt råe Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 live for speed er det beste spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå