Gå til innhold

Det beste spillet du ha spilt


Anbefalte innlegg

Jedi Knight: Dark Forces II. Ah, fantastisk følelse første gangen man fikk hånd om en lightsaber :)

 

Championship Manager 96/97. Mamma kjøpte dette til meg når jeg var 12 år gammel og vi nettopp hadde fått datamaskin, og plutselig var alt av sosialt liv borte

 

Star Wars Knights of the Old Republic. For en opplevelse!

 

Halo 1 og 2: Det spillet jeg har spilt mest i co-op noensinne.

 

Baldur's Gate 2: Det beste spillet noensinne, med uoverkommen historie og fantastiske karakterer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De spillene som har gitt meg de beste spillopplevelsene er:

Giana Sisters

International Karate

Defender of the crown

Super Mario World

Sensible Soccer

System Shock 2

Deus Ex

Day of the tentacle

Sam & Max

Tie Fighter

Freespace 1 & 2

Half-Life 1 & 2

Dune 2

Warcraft 2

Wing Commander 3

Unreal & Unreal Tournament

Undying

Metroid Prime

Zelda: Wind waker

Condemned

Far Cry

Oblivion

 

Det er helt umulig å rangere disse, men spillene fra 80-tallet og fram til midten av 90-tallet ga meg nok mest glede. Føler egentlig at det er mye jeg glemmer her.

Endret av espent
Lenke til kommentar

Final Fantasy VII, ingen tvil.

 

Jeg hadde ikke spilt den typen spill før FF VII, og det spillet "ødela" en sommerferie og vel så det, da jeg ble fullstendig fengslet av det. Jeg bare måtte vite hvordan det gikk med gjengen etterhvert. Fikk den andre FF filmen i posten for litt siden, og det var et herlig gjensyn med FFVII, både via filmen og bonusstoffet. Tror det kom en tåre eller to der, gitt.

 

Dette er konsoll, men vil likevel nevne:

 

Deus Ex - fordi det gav meg veldig mye i form av en topp historie og fengende karaktergalleri. Deus Ex 2 er tilgjengelig på konsoll, og ble primært utviklet for det, noe som er lett å se i PC-versjonen.

 

Operation Flashpoint 1985, som den dag i dag lever videre takket være superbe MODs fra fans. Kommer forøvrig (eller har kommet?) også til Xbox.

 

Kan ikke bare nevne 1 spill når slikt kommer opp :)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Zelda - Ocerina Of Time :love:

Final Fantasy VIII

Burnout Serien

Rush N64

 

Super Mario SNES

Yoshi spillene SNES :love: (litt flaut, digga det som liten)

 

G.R.A.W 360

Half Life 1 - 2

World Of Warcraft

Battelfield 2

 

... Tror det er de fleste ;) Ah som jeg elsker Ocerina Of Time, den vil alltid være nr. 1 i mitt hjerte!

Lenke til kommentar

Åh fanken ja, vel det er jo så mye som er så bra at jeg nesten ikke kan utnevne et soleklart spill. Men om man begynner å spore tilbake ting til beste spillene man har prøvd blir det jo at de man spilte da man var små er best, i mitt tilfelle blir det nesten Zelda 3 og Secret of Mana på Super Nintendoen, kommer så mye på markedet hele tiden men de der gir nostalgitrippen og minnene strømmer på. :]

Lenke til kommentar

Wizball / C64

Monkey Island 1 / Amiga

Day of the Tentacle / PC

Giana Sisters - C64

(som ble stoppet kommersiellt pga Mario plagiat klager fra Nintendo...)

 

Warcraft 2 / PC

Defender of the crown / Amiga

MegaLoMania / Amiga

 

+ endel andre..

Endret av Fjodorgrim
Lenke til kommentar
Halo

Bedre enn alle spillene nevnt her

5390372[/snapback]

 

Tror du må prøve flere spill eller velg bare et helt tilfeldig spill. Sjansen er stor at det er bedre.

6253123[/snapback]

 

Halo imponerte ikke meg så veldig. repetive baner og fjollete små fiender som løp til alle kanter når du kom (husker ikke navnet på dem, høres ut som små gnomer).

Lenke til kommentar
Jedi Knight: Dark Forces II. Ah, fantastisk følelse første gangen man fikk hånd om en lightsaber :)

 

Championship Manager 96/97. Mamma kjøpte dette til meg når jeg var 12 år gammel og vi nettopp hadde fått datamaskin, og plutselig var alt av sosialt liv borte

 

Star Wars Knights of the Old Republic. For en opplevelse!

 

Halo 1 og 2: Det spillet jeg har spilt mest i co-op noensinne.

 

Baldur's Gate 2: Det beste spillet noensinne, med uoverkommen historie og fantastiske karakterer.

6249917[/snapback]

 

Fantastiske spill alle bortsett fra Baldur's Gate 2 og Halo 1.

 

Jedi Knight: Dark Forces II :love:

Lenke til kommentar
Jedi Knight: Dark Forces II. Ah, fantastisk følelse første gangen man fikk hånd om en lightsaber :)

 

Championship Manager 96/97. Mamma kjøpte dette til meg når jeg var 12 år gammel og vi nettopp hadde fått datamaskin, og plutselig var alt av sosialt liv borte

 

Star Wars Knights of the Old Republic. For en opplevelse!

 

Halo 1 og 2: Det spillet jeg har spilt mest i co-op noensinne.

 

Baldur's Gate 2: Det beste spillet noensinne, med uoverkommen historie og fantastiske karakterer.

6249917[/snapback]

 

Fantastiske spill alle bortsett fra Baldur's Gate 2 og Halo 1.

 

Jedi Knight: Dark Forces II :love:

6253975[/snapback]

 

Bu!

 

Bedre:

Halo og System Shock2. Også RUSH! på N64 da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...