texaco Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 mye bra gjennom tidene ja, spilte for det meste på pc: Battlezone - så moro, første mulitplayerspillet jeg spilte. lucasart spillene - kan spilles på moddet xbox med emulator beneath a steel sky - nostalgi Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 det råeste bilspillet ever: Stunts! :!: last ned på google. det funker ikke på winXP men alt under man kan lage egne baner osv, 3d spill fra 1990 Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Finnes kun 1 spill. Battlefield 1942. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Må jo hive meg med på dette, vi gutter elsker jo som kjent å lage lister over ting Amiga: Monkey Island 1 og 2, helt klart Snes: Chrono Trigger (Square kan sine saker her også) N64: Zelda Ocarina of Time (koselig med herlig soundtrack) PSX: Final fantasy VIII (spilte dette før FFVII dessverre, skulle ønske det var omvendt, da FFVII ikke føltes like bra) PC: Gothic 2 (gud for en stemning!) Også er jeg nysgjerrig på en ting: Hvor mange gamere født etter 1990 (selv er jeg 1979-modell) har spilt de gamle lucasart spillene (monkey isalnd f.eks)? Lurer bare på om de fremdeles lever blant nye gamere i dag, eller om det bare er oss nostalgikere som holder dem levende for oss selv Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 NFS 3: Hot puirsuit (PSX)er nok det spillet jeg har brukt mest tid på. Før det kom så gikk det i Sonic spillene. senere tid er det nok bf1942 som har våre min største favoritt. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Min liste blir nok slik: PC topp 3: Max Payne, Age Of Empires2+Age Of Empires2 Conquers Expansion, Hearts Of Iron 2. PS2: Final Fantasy X, GTA: Vice City, Pro Evolution Soccer 4. N64: Perfect Dark, Goldeneye, Mario64. Beste spill uansett plattform: Final Fantasy X, Max Payne, Perfect Dark. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) MI:Curse of monkey island MI:Escape from Monkey Island Outlaws Far Cry Prince of Persia Postal 2 ++mange fler.... Endret 22. januar 2006 av FloppyK Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Pc: Gothic2 (i en klasse for seg selv) deus ex 1 (2 eren var en tragedie) No one lives forever 1 (nolf 2 var nedtur) Thief 2 Far Cry Thief 3 Age of empires 2 Morrowind + exp. AOE3 Lenke til kommentar
RevX Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Også er jeg nysgjerrig på en ting: Hvor mange gamere født etter 1990 (selv er jeg 1979-modell) har spilt de gamle lucasart spillene (monkey isalnd f.eks)? Lurer bare på om de fremdeles lever blant nye gamere i dag, eller om det bare er oss nostalgikere som holder dem levende for oss selv 5477954[/snapback] Jeg er født i 1990, mitt yndlingsspill vil alltid være Monkey Island 3. Har spilt eneren og toeren også, herlige spill. Elsker humoren til Guybrush når man border skip i treeren. Firern er bra, men vil aldri slå Curse of Monkey Island. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) <-------------------- Endret 22. januar 2006 av FloppyK Lenke til kommentar
arv Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Eg har spelt ein del gjennom tidene, og eg gløymer aldri mitt første møte med naboens NES. Mine favorittspel som eg hugsar er følgjande: -Super Mario 1,2,3, World og 64. -Zelda II, III og Ocarina of Time. -Super Mario Kart, alle saman. -International Superstar Soccer, SNES -Chrono Trigger -Final Fantasy III -Golden Eye 007 -Castlevania I, II, IV og Symphony of the night på PS1. -Metal Gear på NES, mitt første spel. -Metroid serien -Final Fantasy VII, takkar endå dei høgare makter for at eg fekk influensa og måtte vere heime ei veke frå skulen då det blei utgitt. -Veil of Darkness og Alone in the dark på PC. -Lucas Arts Collection på PC. -Counter Strike Og mange fleire som eg ikkje kjem på, men disse her har gitt meg mange gode minner, og dei kjem tilbake straks eg spelar dei igjen. Ein utruleg opplevelse. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 The Last Ninja på C64 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) HL2 FarCry FF7 Zelda OOT Diablo 2 Super Mario 3 Starcraft GTA SA det der er ikke rangert. Endret 23. januar 2006 av 2mass Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Transport Tycoon Deluxe UTEN TVIL! Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Resident Evil 1 & 2 Half-Life 1 & 2 Doom 1 & 2 Final Fantasy VII Metal Gear Solid(ALLE) Monkey Island(ALLE) Twisted Metal 2 (2 player) Worms 1 & 2 Super Mario 3 Zelda(ALLE) Tomb Raider 1 ,2 & 3 Prince of Persia (Amiga) Kick Off 1 & 2(Amiga ,2-player) GTA(ALLE) ++++ mange jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
Blyberg Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Zelda - Ocarina of Time Zelda - The Wind Waker er også veldig bra spill. Tales of Symphonia er også veldig underholdene og sjarmerende. Digger Curse of monkey island Endret 24. januar 2006 av Blyberg Lenke til kommentar
neoman Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 final fantasy 10. fight night 3. perfect dark zero kampen om midgard. kameo call of duty 2 har sikkert glemt mange men må jeg si en første plass blir det nok dead or alive 4 som jeg får prøvd så snart maskina mi kommer tilbake fra reprasjon Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Operation Flashpoint . -FEAR -Combat Flight Simulator 3 -Silent Hunter 3 Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 - Rainbow Six 1 - 3 - Operation Flashpoint - Half-Life 1 og 2 - Mafia - Ghost Recon Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Beyond Good and Evil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå