Niram Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hups, glemte Mass Effect. Fantastisk spill. Og selvfølgelig KOTOR 1 og 2. Blæ, umulig å si det aller beste.. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Zelda:Ocarina of Time (Best ever) Super Mario 64 (Utrolig god spillbarhet Super Smash Bros 64 (utrolig morsomt med kompiser) Battlefield 2 (Aldri brukt så mye tid på ett spill) Cod4 (Uuutrolig morsomt på LAN 2vs2 o.l Age of Empire 2 Age of kings (Utrolig morsomt med venner, spilt mye på skolen:P) Goldeneye (Noe morsommere FPS på den tiden?) Amped 2 (egne låter på xbox og dette var bare helt utrolig, beste snøbrettspill noensinne, og morsomt med venner(ssx suger! veldig uekte)) Gta: San Andreas! (Best en kjedelig dag på hytta! så mye å gjøre! Jetpack, F-16 jet osv -->) Endret 28. oktober 2008 av Fatality2 Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dune 2 Doom 1 & 2 Warcraft 2 C&C + C&C Red Alert World of Warcraft (Det var jo helt konge når det kom, men er dritt lei nå) Baldurs Gate Deus Ex Klarer ikke kåre en klar vinner blant de spilla der. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Delt mellom KotOR, Oblivion og Red Alert Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 det spillet jeg virkelig ble besatt av var nok star wars: knights of the old republic. makan til bra spill skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 valget er klart: the Legend of Zelda Ocarina of time med Shenmue 2 på en flott andre plass Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Grim Fandango. Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Monkey Island 2: LeChuck's Revenge. Av nyere tid : Uncharted: Drake's Fortune. Lenke til kommentar
hassp Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Knights of the old republic (kotor) Lenke til kommentar
TWBug Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er nok uten tvil The legend of Zelda: Ocarina of time. Ellers så likte/liker jeg oblivion og assassin's creed veldig godt. Ja, AC var repeterende, men for meg ble det aldri kjedelig å hoppe over hustak, og klatre opp på alt og ingenting!Eg god historie gjorde det heller ikke verre. Lenke til kommentar
Sunhill87 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Vanskelig spørsmål..hmm. Jeg begynte egentlig ikke å spille spill før jeg var rundt 15 år. Min storebror hadde en Amiga 1200 i sin tid, og jeg fikk til tider prøve litt(jeg setter press på "til tider" og "litt" ) av de han syntes var de beste spillene. Disse inkluderte bla. Monkey Island 2, Alien Breed, Superfrog, Sensible Soccer osv.. Ahh, får gode minner bare av å tenke på dette. Anyway, det spillet jeg har spilt nylig i min ungdom(jeg er 21 nå) som har hatt størst inntrykk på meg må være Star Wars: Knight of the Old Republic. Rett og slett en fantastisk historie som bare suger deg inn. Har en bedre historie og figurer enn Episode I,II og III lagt i sammen. Fantastisk historie, musikk, figurer, grafikk..nydelig, nydelig. The Elder Scrolls 4: Oblivion henger godt oppi rumpa på KOTOR som mitt favoritt spill, men KOTOR vinner pga. historien. Hadde også fantastiske opplevelser med Resident Evil 4, Jade Empire og Mass Effect. Endret 30. oktober 2008 av Sunhill87 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hiver inn litt favoritter fra ulike sjangrer; Grim Fandango og Monkey Island 2: LeChuck's Revenge. UFO: Enemy Unknown Baldurs Gate 1&2 Deus Ex Fallout 1&2 Might And Magic VII Planescape Torment I nyere tid: Bioshock, Metal Gear Solid4 og fallout3 selvsagt Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvis jeg skal si beste spill etter hvilke spill jeg har brukt mest timer på, og de spillene jeg har flest gode opplevelser fra blir det: - Diablo 2 - World of warcraft (begynnte å spille us beta, så eu beta, men som fleste andre ble jeg lei etter 1/2 års tid. Men var fantastisk i begynnelsen når alle kompisene spillte det, og jeg var leder for guildet vårt, som var det største på serveren i en kort periode). - Heroes of might and magic 3 - Civilization 3 og 4. - Neverwinternights - GTA 1, og det der 19xx london. husker ikke årstallet. - Kotor - og selvfølgelig, men ikke minst Streed rod 1/2. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Super Mario 64 til Nintendo 64 GTA IV MGS2 MGS3 MGS4 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) utenom WoW, så er tiden jeg har brukt mest på spill delt førsteplass. Final Fantasy 8 (stemninga og musikken) Diablo2 (som er et miniWoW spill på en måte) Endret 30. oktober 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 er det ikke noe IMDB lignende for spill? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 er det ikke noe IMDB lignende for spill? jo.. gamerankings og metacritic. Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Zelda: ocarina of time... Lenke til kommentar
Met-Rx Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Mine topp 5 1.The Legend of Zelda: Ocarina of Time<3 2.Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots 3.Prince of Persia: The Two Thrones 4.God of War II 5.Assassin's Creed Lenke til kommentar
Kani Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Spiller ikke veldig mye, men har gått gjennom alle Zelda-spillene. De er bare helt utrolig bra. Zelda - Ocarina of time N64) Zelda - Majoras Mask (N64) Serious Sam (PC) Et uslåelig spill med masse action og kul humor. Undying (PC) Fable (PC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå