Rikky Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg vil ha en liten lommelykt eller to, med godt lys og fornuftig pris. Jeg regner med en modell med LEDs er det beste i denne kategorien, hva anbefales? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Selv kjøpte jeg en hendig liten LED-hodelykt (kan fint holdes) som en julegave. Den lyste utrolig godt ift størrelsen og hadde tre instillinger ettersom hvor mye lys man ønsket. Kjøpt på Jernia. http://www.jernia.no/page?id=1403&key=3566...902§ion=455 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Takk for anbefaling, men jeg er først og fremst ute etter håndlykter. Jeg tror faktisk jeg har en sånn hodelykt et sted, men jeg synes ikke den lyser så veldig godt (men dette må jo selvsagt ses i forhold til størrelsen). Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 maglighter eller hvordan det enn skrives. søk på Google Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) MagLite? Har du testet noen modeller med LEDs? Jeg har en MiniMag et eller annet sted, men jeg tror det er vanlig pære og den lyser ikke så godt. Jeg leste om en lykt i Vi Menn i sommer eller når det var, som visstnok skulle være veldig bra. Bladet er selvsagt long gone, og jeg husker ikke hva merket het. Edit: Jeg kom på hva slags merke det var: Surefire. Endret 5. januar 2006 av Rikky Lenke til kommentar
muffe Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 De har alt på Komplett.no nå for tiden: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309784&cks=PRL Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg synes en Mini MagLite fungerer ypperlig. Halogenpæren i denne synes jeg er strålende. Lyser opp i de mørkeste skoger på sene høstkvelder (har gått på langtur med en slik en og noen ekstra batterier som eneste lyskilde). Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 http://www.quality-items-flashlights.com/p...hlight-1AA.html Kjøpte en slik i NAF-butikken, og kan skrive under på at den lyser mye bedre enn Mini MagLite(AA). Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg var på nippet til å bestille en Surefire-lykt, men så oppdaget jeg at de brukte spesielle batterier. I dag ramlet jeg tilfeldigvis over en pakke med to MagLite-lykter, en stor med holder og en mini til kr 249 inkl batterier på Europris. Jeg er ikke særlig imponert av lyset i noen av disse, men prisen var jo grei. Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg var på nippet til å bestille en Surefire-lykt, men så oppdaget jeg at de brukte spesielle batterier. I dag ramlet jeg tilfeldigvis over en pakke med to MagLite-lykter, en stor med holder og en mini til kr 249 inkl batterier på Europris. Jeg er ikke særlig imponert av lyset i noen av disse, men prisen var jo grei. 5499831[/snapback] Nå vet jeg ikke hvor stor den store lykten din var... Jeg kjøpte xenon-pære til en 4-cell maglite, og det ga stor forbedring. Kostet 50 kr på sprtsbutikk for en pære. Det kan iallfall anbefales hvis du vil ha ett skarpere/kraftigere lys. Du får nok tak i slik pære til din store mag også hvis du vil. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 serri..en liten blå led-lampe fra biltema....koster 10 kroner og lyser kjempe bra innen 5 meter... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Sapphire ASP kan sees opp til 1,5km og er kjempegod liten lommelykt. Er livstidsgaranti på pære og led. Har brukt min lenge og er kjempefornøyd. HAr også blått lys slik at du ikke vil ødelegge nattsynet ditt. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Er vel rødt lys som ikke ødelegger nattesynet? En kompis av meg hadde iallefall et rødt "filter" til en maglite nettopp for å ikke ødelegga nattesyn. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Jeg vet ikke hvor stor du vil ha den, men jeg har personlig veldig god erfaring med den som er den minste i serien: Mellomstor: Stor: Oooops ! Gammel tråd....Får håpe vedkommende "har sett lyset" ! Endret 2. juni 2008 av fredster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå