Raper Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hadde en WD 160gb"hyledisk"liggende.Bestemte meg for å kjøpe et eksternt harddisk kabinett med USB 2.0 oppkobling for å bruke disken som backup. Fant et Canyon kabinet for SATA disker og USB 2.0 hos Netshop som jeg bestillte. Kabinettet kom kjappt og jeg pakket det ut og skulle til å montere harddisken. Oppdaget så at tilkoblings kontakten på kabinettet så merkelig ut.Dette var slettes ikke USB 2.0 men SATA kontakt som da ville måtte kobles til hoved kortet.Ble mildt sagt forbannet for i infoen hos Netshop sto det at dette var et kabinett med USB 2.0 tilkobling.Vel, etter en telefon til kunde service oppdaget de også feilen og den ble kjappt rettet opp og jeg fikk beskjed om å retunere den på angrefrist.Gjorde det og regnet med nå ville det gå år og dag før jeg så noe til pengene.Men nei,etter et par dager var pengene tilbakeført til mitt Mastercard.Bra Netshop!Dette kaller jeg service! Takk til Thor PS: Fant riktig kabinett hos PSDATA og som jeg er meget godt fornøyd med Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hadde en WD 160gb"hyledisk"liggende.Bestemte meg for å kjøpe et eksterntharddisk kabinett med USB 2.0 oppkobling for å bruke disken som backup. Fant et Canyon kabinet for SATA disker og USB 2.0 hos Netshop som jeg bestillte. Kabinettet kom kjappt og jeg pakket det ut og skulle til å montere harddisken. Oppdaget så at tilkoblings kontakten på kabinettet så merkelig ut.Dette var slettes ikke USB 2.0 men SATA kontakt som da ville måtte kobles til hoved kortet.Ble mildt sagt forbannet for i infoen hos Netshop sto det at dette var et kabinett med USB 2.0 tilkobling.Vel, etter en telefon til kunde service oppdaget de også feilen og den ble kjappt rettet opp og jeg fikk beskjed om å retunere den på angrefrist.Gjorde det og regnet med nå ville det gå år og dag før jeg så noe til pengene.Men nei,etter et par dager var pengene tilbakeført til mitt Mastercard.Bra Netshop!Dette kaller jeg service! Takk til Thor PS: Fant riktig kabinett hos PSDATA og som jeg er meget godt fornøyd med 5389626[/snapback] Er også fornøyd med NetShop, men det står vel ikke såpass dårlig til ellers i bransejn at vi må opprette en tråd hver gang noen gjør som de skal? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Netshop har skjønt det med service. Bor en liten kjøre tur unna Netshop i Sandefjord så jeg handler direkte derfra så da sparer en frakt og oppkrav. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Netshop ga meg 200kr i avslag på DFI hovedkortet, uten grunn, de sente meg ekstra sjokolade siden jeg hadde bursdag. De svarer på mail til alle døgnets tider, de er bare best Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Er også fornøyd med NetShop, men det står vel ikke såpass dårlig til ellers i bransejn at vi må opprette en tråd hver gang noen gjør som de skal? 5391473[/snapback] Kanskje ikke, men det må da være lov å også si noen godord når det er på sin plass, og ikke bare klage når ting går galt. Ros og ris osv...netshop representanter er sikkert innom her og kikker, og når de ser at folk bryr seg om god kundebehandling oppfordrer det jo de til å fortsette. Mener nå jeg Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hadde en WD 160gb"hyledisk"liggende.Bestemte meg for å kjøpe et eksterntharddisk kabinett med USB 2.0 oppkobling for å bruke disken som backup. Fant et Canyon kabinet for SATA disker og USB 2.0 hos Netshop som jeg bestillte. Kabinettet kom kjappt og jeg pakket det ut og skulle til å montere harddisken. Oppdaget så at tilkoblings kontakten på kabinettet så merkelig ut.Dette var slettes ikke USB 2.0 men SATA kontakt som da ville måtte kobles til hoved kortet.Ble mildt sagt forbannet for i infoen hos Netshop sto det at dette var et kabinett med USB 2.0 tilkobling.Vel, etter en telefon til kunde service oppdaget de også feilen og den ble kjappt rettet opp og jeg fikk beskjed om å retunere den på angrefrist.Gjorde det og regnet med nå ville det gå år og dag før jeg så noe til pengene.Men nei,etter et par dager var pengene tilbakeført til mitt Mastercard.Bra Netshop!Dette kaller jeg service! Takk til Thor PS: Fant riktig kabinett hos PSDATA og som jeg er meget godt fornøyd med 5389626[/snapback] Er også fornøyd med NetShop, men det står vel ikke såpass dårlig til ellers i bransejn at vi må opprette en tråd hver gang noen gjør som de skal? 5391473[/snapback] Trenger heller ikke quote alt som står rett over Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Trenger heller ikke quote alt som står rett over 5397101[/snapback] Det var bare ren latskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå