Gjest mafister Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Jeg hadde tentamen FØR jul, men jeg flyttet i julen, og er nå på ny skole, de har IKKE hatt tentamen enda, og sier at jeg MÅ ta tentamen, om igjen, men jeg har ingen mulighet for bedring av karakter eller noe!(de påstår at de vil se hva jeg kan og ikke kan, men da kan jeg jo bare levere inn de gamle tentamene mine) Har de rett til å pålegge meg dette? at jeg skal sitte i 3 dager til? Eller skal jeg sette ned foten å si NEI? Har jeg rett til å si nei?(er 13.. ) Endret 5. januar 2006 av pkmb Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hør med den gamle skolen din. Spør gjerne rådgiveren der. Er det muligheter for at du kan tape på dette (gå ned i karakter)? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Nei, jeg vil ikke gå opp, elelr ned i karakter. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ser ikke problemet. Tentamener er så chill. Du skriver en historie eller noe, for å så gå mye tidligere enn vanlig. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 8 klasse tentamen tels ingenting... Nesten ihvertfall.. Bare ta den og samma om du får stryk i alle fag bare du følger bedere med neste halvår Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 8 klasse tentamen tels ingenting... Nesten ihvertfall.. Bare ta den og samma om du får stryk i alle fag bare du følger bedere med neste halvår 5396981[/snapback] Ja, å du ender opp som den som sitter bake og sier hæ? hver gang læreren trekker likheter med 8. klassepensumet, og lærer ingenting i 9. Så kommer 10. å da kan du ikke en drit Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 8 klasse tentamen tels ingenting... Nesten ihvertfall.. Bare ta den og samma om du får stryk i alle fag bare du følger bedere med neste halvår 5396981[/snapback] Ja, å du ender opp som den som sitter bake og sier hæ? hver gang læreren trekker likheter med 8. klassepensumet, og lærer ingenting i 9. Så kommer 10. å da kan du ikke en drit 5398981[/snapback] Umm.. Selvom du ikke gidder og få 6'ere i alle fag betyr ikke det at du ikke kan noe om skolen. Jeg kan løfte en stein, og selvom jeg ikke gidder og løfte den så kan jeg forsatt løfte den Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Nei, jeg vil ikke gå opp, elelr ned i karakter. 5390663[/snapback] Hehe. Da tar du seff tentamene, gjør det dritdårlig, så får de dårlig inntrykk av deg. Når du så gjør et fantastisk comeback ved de neste prøvene blir de så mektig imponert av deg at du går opp i karakter ;P Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 8 klasse tentamen tels ingenting... Nesten ihvertfall.. Bare ta den og samma om du får stryk i alle fag bare du følger bedere med neste halvår 5396981[/snapback] Ja, å du ender opp som den som sitter bake og sier hæ? hver gang læreren trekker likheter med 8. klassepensumet, og lærer ingenting i 9. Så kommer 10. å da kan du ikke en drit 5398981[/snapback] Umm.. Selvom du ikke gidder og få 6'ere i alle fag betyr ikke det at du ikke kan noe om skolen. Jeg kan løfte en stein, og selvom jeg ikke gidder og løfte den så kan jeg forsatt løfte den 5399422[/snapback] Men da kan du ikke løfte steinen bedre! Kanskje du tror at ungdommskolen er lette saker? Uansett, forventes det at du kan mer og mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå