Billy Bob Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Har registrert meg hos Neteller slik at jeg kunne overføre penger til visse pokersider. Nå når jeg vil ta ut litt cash, ser jeg at jeg må registrere bank og kontoinformasjon. Er det noen som har erfaring som kan gi meg noen tips om hva de forskjellige tingene er? Hvor en skal skrive hva osv? Endret 5. januar 2006 av Billy Bob Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg fant ut det jeg trengte etter en stund. Ringte selv til Neteller, det ordnet biffen. Ved registrering av konto, var problemet Opera. Ble bare blankt skjema når jeg var ferdig, IE var best i dette tilfellet. Å finne IBAN og BIC, var ikke verdens letteste oppgave, men fant til slutt. Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Neteller er bare helt magisk når du er en vinnende pokerspiller. Første uttak via Neteller tok litt tid (over en uke), men alle overføringer etter dette har gått på maks 3 dager. Lave gebyrer er det også. Det koster $1 å overføre penger fra Neteller direkte til din bankkonto, uansett beløp. Noe annet som er ganske greit, er at du kan overføre penger til dine venner som har Neteller. Alt du trenger å vite er e-mail til den som du vil overføre penger til. Dette må jo selvsagt være samme mail-adresse som vennen din har oppgitt til Neteller... Vha Neteller kan du også omgå de nye begrensningene som er lagt på bruk av kredittkort ifm pengespill på nett. Det er fritt frem for å sette inn penger på din neteller-konto via kredittkort. Derfra er veien kort til poker, odds og annen morro. Lenke til kommentar
Kroken06 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Spiller aktivt på oddsen og må nå fylle på kontoen igjen. Ser da at det ikke fungerer med kredittkort lenger. Er neteller det beste alternativet? Hvor lang tid går det før en har opprettet konto og pengene kan overføres? Kan en opprette en konto på timen og føre over via kredittkort samtidig? Kan neteller kun brukes til overførsler til Odds og Poker og lignende, eller kan det også brukes som betalingsløsning mot andre ting? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Fikk nettopp en mail fra [email protected] om å sende inn informasjon type adresse og en scannet versjon av legitimasjon. Noen andre som har fått det? Synes det virker litt rart. (Tidenes bump btw.) Edit: Ser ut som det stemmer ifølge hjemmesidene deres. Endret 11. oktober 2008 av Billy Bob Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvorfor skal du vise de det? Ta og skjekk om emailen ble sendt fra dems server og ikke en annen en. Man kan lett forfalske email adresse. Andreveien vet jeg ikke... Jeg vet at når du har mistet passordet på PayPal så må du sende bilde av pass eller annet legg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå