Earendil Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Fann ingen kategori å plassere denne tråden i, så den havna under "Anna". Held på å lage ein reklamefilm for ei ungdomsbedrift, og har i den anledninga laga ein animasjon. Animasjonen finn dykk vedlagt. Heilt på slutten, der stjerna kjem opp, tenkte eg å legge til ein diskrè "bling"-lyd. Det vil seie ein lyd som skal komme opp når stjerna kjem til syne. Lyden blir ein vanleg "pling"-lyd som kan passe inn. Dette har vore brukt på tidlegare filmar. Nokon som veit kvar eg kan få tak i ein sånn lydeffekt? Har søkt, men fann ingenting. Edit: Kan tydelegvis ikkje laste opp SWF-filer. Filmen finn dykk her. Endret 5. januar 2006 av Earendil Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 prøv å google etter lyder fra super mario? lyden når du spretter opp mynter burde jo passe bra? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Godt forslag! Skal sjå om eg finn den. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 prøv å google etter lyder fra super mario? lyden når du spretter opp mynter burde jo passe bra? 5390172[/snapback] Tror det finnes bedre lyder enn det. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Fann ikkje lyden. Sett pris på fleire forslag, evt link til nokon som har funne lyden. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 prøv å google etter lyder fra super mario? lyden når du spretter opp mynter burde jo passe bra? 5390172[/snapback] Tror det finnes bedre lyder enn det. 5390191[/snapback] godt mulig det, men ser ikke at du kommer med noen forslag.... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Nå har ikke jeg prøvd å lete etter noen heller. Men den lyden vil ikke jeg akkurat si er en stjernelyd. Er vel bare å søke etter "star sounds" elns. Endret 5. januar 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Already done. 5390536[/snapback] Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Fann ein lyd. Tek opp lyden som ein får når ein startar ein GameBoy Color! Endret 5. januar 2006 av Earendil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå