Dunedain Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Heilt sia jeg så ''Final Fantasy VII PS3 Tech Demo'' fra E3 har jeg drøm om en remake av dette spillet (det beste som noen gang er laget). Men jeg er ikke sikker på om det kommer. Noen som vet noe om dette? Se filmen her: http://www.gamespot.com/ps3/rpg/finalfantasyvii/media.html Endret 5. januar 2006 av Strife_Cloud Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Kommer til PS3, Square sa det på en pressekonferanse. Lenke til kommentar
dorR Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har egentlig ikke spilt FFVII så det blir spennende å prøve Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 trodde sjefen for squear Enix sa etter tech demoen at de ikke ville bli noen remake. At de ikke så på det som noe alternativ. Men etterspørselen er jo der så. Hvem vet Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Square har avkreftet alle rykter om at en remake er under utvikling. Tech-demoen var kun for å vise hva de kunne få til med PS3. Men de har også sagt at de selvsagt ikke skal utelukke at det kan komme en remake en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå