Gå til innhold

Skifte på MSN ? / bytte msn til noe annet?

eplee

Anbefalte innlegg

Har søkt i forumet om dette, men fant ikke noe jeg likte, så prøver igjen!

Noe ved MSN som irriterer meg er alle de forskjellige tingene nedover på venstre sia! + reklamen nederst + Mail og My Space knappen ( de trenger jeg ikke! ) + at man ikke kan ha "Faner" i samtalevinduet , istedenfor å ha flere samtalevinduer....

Har prøvd "MessPatch" til MSN , men den gjør ikke alt jeg vil..

Og jeg har prøvd Mercury, men det likte jeg bare ikke !

Men det jeg likte med Mercury var klokkeslett og fane-løsningen..

Noen som har forslag til ett nytt program , eller er det mulighet til å gjøre det jeg vil med en MSN "patch" ?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo ganske bra..! men får ikke fjernet den lange rekka med reklame på venstresia!:( .. Og det var jo ikke faner nei, men kan klare meg uten det, så lenge jeg får fjernet det på venstresia... noen som vet?

Lenke til kommentar

tusen takk Hrisebro :D den har alltid irritert meg!:p

Stavmikser - bruker ikke messenger pluss veldig mye minne? finnes det ikke da en enklere måte å få faner ( og klokke ) på?

Endret av eplee
Lenke til kommentar

Nå er det veeeeeeeeeeeeeeldig lenge siden jeg holdt på med MSN Messenger sist. (Bruker den ikke selv), Men etter det jeg husker brukte ikke MSN Plus så mye minne og maskinressurser. (Som sagt det er år og dag siden jeg brukt MSN), rett meg om jeg tar feil.

Hvordan man får Faner i MSN Messenger vet jeg ikke. Brydde meg aldri om det når jeg brukte den.

Lenke til kommentar
tusen takk Hrisebro :D den har alltid irritert meg!:p

Stavmikser - bruker ikke messenger pluss veldig mye minne? finnes det ikke da en enklere måte å få faner ( og klokke ) på?

5389926[/snapback]

nei, hos meg bruker msn ca. 20 mb, mens messenger plus bruker ca. 3,5 mb

trokke det er noe du merker akkurat(msn er no herk uansett).

Lenke til kommentar
for å få faner kan du laste ned messenger plus

5389761[/snapback]

nå har jeg messenger plus , men åssen får jeg faner med det ?

5390596[/snapback]

hos meg bare kom det(bruker den siste versjonen), prøv å trøkk på flere kontakter, da skal det gå, hvis ikke gå på Plus! menyen øverst og velg disse innstillingene(vedlegget):

post-65594-1136495928_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...