Uxzuigal Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 MSN Messenger har i hele dag og natt vært ikke fungerende. Nekter å kobble seg opp mot severen og sier service er nede, firewall er slått av og på, maskin etc restartet uten at dette hjelper. Noen som vet hva som skjer? MSN påstår også at servicen er oppe. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Min MSN funker da perfekt... sikker på at det ikke er en brannmur som blokkerer MSN? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Som sagt så er den slått både av og på, avinstallert og installert det gang på gang, nye og gammle versjoner. Argh, noen tips? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Update: Prøvde med en annen MSN konto, dette fungerte helt fint, prøver jeg med den gammle igjen funker det ikke i det heletatt... Hva skjer? Har jo ikke kontaktene mine der, og huske alle dem... grøss Edit: Fikk skiftet email adressen kontoen var registrert på nå til min mest brukte, fint var det, jeg fikk kontaktene og kontoen overført, men bugs stopper ikke her ser det ut til: Alle mine kontakter er offline, og de ser meg som offline også. Endret 5. januar 2006 av Snabben Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 har samme problem selv.. får logget inn med hotmail kontoen min, men ikke den andre som jeg vanligvis bruker Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Startet dette i dag? Da kan det hende det er noe database problemer antar jeg. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ja startet i dag.. skikkelig plagsomt! avhengig jeg? neh Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Stemmer, da er det vel bare å smøre seg med toldmodighet:) Si ifra når du får din til å funke? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Hehe, typisk, jeg som akkurat overførte alle kontaktene til en ny konto , jaja Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvordan gjorde du det? Uten å komme inn på kontoen mener jeg? Hadde du lagra lista? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Lagret listen ja Export, kjekk sak Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Skjer med meg også. Får logget på, men så låser den seg etter en liten stund. Så logger den seg av og på et par ganger. Noen ganger virker den da, mens andre ganger er kontaktlisten tom. *Lettet over at det ikke var hos meg problemet lå* Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Sliter med dette jeg og nå... hm jævlig irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå