freimann Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg skal bruke printeren til og printe foto stort sett. 10x15. Er jo nesten samme pris på disse, og har lest at begge skal være bra. Canon Pixma MP500 vant jo tv2 testen, men problemet er at denne mangler mulighet for nettverk. Så hvis ikke Canon PIXMA IP5200R er noe dårligere på foto går jeg for den. Den kan man jo koble opp på det trådløse nettverket Noe som kan hjelpe meg her!! Takker for hjelp ! Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har forgjengeren IP4000R - og er utrolig fornøyd med den. Trådløs er for meg en svært stor fordel, i tillegg til at den skriver gode bilder Lenke til kommentar
freimann Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Har forgjengeren IP4000R - og er utrolig fornøyd med den.Trådløs er for meg en svært stor fordel, i tillegg til at den skriver gode bilder 5400197[/snapback] Ok, men er det trdløst kort i den eller må man kjøpe usb trådløs adapter? Ellers lurer jeg fortsatt på forskjellen mellom disse 2 printerne.. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 IP4000R har trådløst og kablet nettverksfunksjonalitet innebygget. Forskjellen mellom IP5200R og MP500 vet jeg ingenting om.. se Canon sine nettsider? Lenke til kommentar
melixi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 IP4000R har trådløst og kablet nettverksfunksjonalitet innebygget. Forskjellen mellom IP5200R og MP500 vet jeg ingenting om.. se Canon sine nettsider? 5406428[/snapback] forskjellen mellom disse skriverne er hastighet, bredden på skriverhode til 5200 er like bredt som 9950 og 8500, hvilket gjør at den kan skrive flere rader av gangen hvilket øker hastigheten omtrent med det dobbelte. til info sitter samme skriverhode i mp800. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 MP500 bygger på skriveren IP4200 MP800 bygger på skriveren IP5200 Som nevnt i tråden er forskjellen på disse skriverene at IP5200 er hurtigere pga skriverhodet. Lenke til kommentar
henrik_87 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Har selv IP5200R.... man trenger ikke noe ekstrautstyr, det er innebygget trådløst nettverk... Det eneste jeg sliter litt med er at jeg ikke skjønner hvordan man skal bruke den arkmateren som er under skriveren, er det noen her som vet hvordan man bruker denne? Lenke til kommentar
C.F Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Har selv IP5200R.... man trenger ikke noe ekstrautstyr, det er innebygget trådløst nettverk... Det eneste jeg sliter litt med er at jeg ikke skjønner hvordan man skal bruke den arkmateren som er under skriveren, er det noen her som vet hvordan man bruker denne? 5578356[/snapback] Du må trekke den ut..... Og så må du velge papirmater med bryteren på fronten. Lenke til kommentar
melixi Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Har selv IP5200R.... man trenger ikke noe ekstrautstyr, det er innebygget trådløst nettverk... Det eneste jeg sliter litt med er at jeg ikke skjønner hvordan man skal bruke den arkmateren som er under skriveren, er det noen her som vet hvordan man bruker denne? 5578356[/snapback] hvis du skal bruke fotopapir i skriveren er det viktig at du legger det opp ned når du bruker arkmateren i bunnen. Lenke til kommentar
allanoiz Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Så, har du funnet ut hva du går for? hehe jeg sliter akkurat med det samme "problemet", MP500 (som jeg har lest så mye bra om) UTEN nettverk, eller IP5200R MED nettverk..... Personlig synes jeg MP500 ser kulere og mer ordentlig ut, IP5200R'en er jo så liten og knøttete i forhold......så har jo MP500'en en liten skjerm..... Folkens, avgjør vår sjebne! -AL Lenke til kommentar
hjelpekokk Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Fikk MP500 på fredag, er storfornøyd... har allerede skrevet ut 100 bilder i 10*15 + 10 bilder i A4. Scannet masse bilder jeg har i album, og ble overasket over at kvaliteten ble så god + at det gikk mye fortere når du bare har og putte 2 bilder inn-- trykke på scanner knappen på skriveren, og vips, begge bilder automatisk inn i en mappe på pc'en, ferdig kroppet, og automatisk satt navn til feks_0001.jpg feks_0002.jpg neste 2 bildene du scanner heter da feks_0003.jpg og feks_0004.jpg. Går fort og scanne et album, når du slipper og knote på pc'en, og trenger bare trykke på en knapp for hver gang du bytter bilder i scanneren. Men skulle nok ønsket meg nettverk og ja :-( Endret 21. mars 2006 av hjelpekokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå