galaxee Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hei, ser ikke så mye nå...skriver mest i halveis blinde (redigerer etter blide er lasta opp) etter montering av vannkjøling, er 9800pro kortet for varm? kom opp rare streker med en gang pcen viste første bios bilde kjenner på bak-siden av kjernen, men er iskald? har tatt av og på vannblokka og ny kjølepasta (muligt eg har for lite på? har også prøvd med kjølepasta rundt den FIRKANTA delen rundt Kjernen! det blir faktisk litt forandringer på strekene når eg presser kortet oppover i karbinettet, men bare av og til slangene går fra cpu ---> gpu -->radiator ---> pumpe! cpu ligger på 30grader. Endret 5. januar 2006 av galaxee Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er vannblokka sikklig festa? Kjører du pumpe-radiator-cpu-gpu? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har du fjerna shipsen?? (ramme rundt kjerna) Denne kan på noen kort vare høyere en kjerna. Men siden det er kaldt høres det heller ut som du har skadet kjerna. Etter det du sier har du samme feil som eg har på mitt tidligare 9800 pro kort... Det døde under fjerning av shims... Ble skade på kjerna/pcb-en rundt kjerna Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ødela mitt 9800-kort for et år siden jeg også med kjølermontering...monteringen gikk skånsomt for seg og alt gikk tilsynelatende fint, men etterpå var det striper på skjermbildet. Kan vel egentlig anbefale en tur til skjermkortbutikkenn...for dette er neppe et varmeproblem. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei. Hadde samme problem en gang, etter en liten overklokking og benchmark på mitt 9800 XT kort, da fikk jeg et skjermbilde som bestod av masse røde, grønne, gule etc... streker. Jeg hadde da grillet skjermkortet mitt og er redd det samme har skjedd deg. Beklager. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Edit: Kortet er død og bestillt nytt får bli et 6600gt da Endret 7. januar 2006 av galaxee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå