Blåbær Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Spilleren vil bli lansert under CES konferansen som foregår i Las Vegas imorgen. Med en oppløsning på 800 x 480 så vil den kunne konkurrere mot de fleste andre mp3 spillere og PSP. Av OS så har den Windows Mobile 5.0 og med støtte for noe som heter wibro..? dessverre så vil den bare bli lansert i 4 and 8GB utgaver, skulle den komme i noe større utgaver. Syns designet var genial Bilder: Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 *Sikle* Den så god ut. Men tviler egentlig på at den kommer til og få noen særlig gode spill. Kommer nok til og være oppi hyllen sammen med Gizmondo tror jeg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hvis du leste det jeg skrev så står det at den har windows mobile, fins veldig mange spill til den allerede. edit: og mange andre applikasjoner. Endret 5. januar 2006 av Rakib Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Trodde man kunne bruke spill som i PSP og ikke som i en windows mobile phone greie. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Wibro er noe àlla 3G (det testes ut som nettverk for mobiler sammen med 4G i Japan) Men fett design da Endret 5. januar 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Den var nice! Skjermstørrelse? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 hmm, visst den har like god lyd som dei tidligere versjonen, og tar samme spill som PSP da er jeg inne Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Tar nok ikke samme spill som PSP men alle spill for windows mobile 5.0. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 den så skam fet ut, slik en vil jeg ha....sikle sikle Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Trodde man kunne bruke spill som i PSP og ikke som i en windows mobile phone greie. 5389455[/snapback] Det er ikke en sånn derre telfongreie asså Det er windows for pda'er, mange bra spill dit, b.l.a. Age of Empires Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå