Gå til innhold

HD-DVD vs Blu-ray Disc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt dumt hvis begge blir gjeldene. Da må du ha to forskjellige avspillere... Og i butikkene må de ta inn dobbelt opp. Flere butikker vil ha f.eks bare Blu-Ray Disc. Mens andre vil ha HD-DVD. Ettersom hvilke merke avspillere de får inn har.

Edit: Hvis jeg må velge tror jeg at jeg foretrekker Blu-Ray Disc.

Endret av manamind
Lenke til kommentar
Er litt dumt hvis begge blir gjeldene. Da må du ha to forskjellige avspillere... Og i butikkene må de ta inn dobbelt opp. Flere butikker vil ha f.eks bare Blu-Ray Disc. Mens andre vil ha HD-DVD. Ettersom hvilke merke avspillere de får inn har.

Edit: Hvis jeg må velge tror jeg at jeg foretrekker Blu-Ray Disc.

5389236[/snapback]

Det er jo de to selkskapene som konkurere om det!

PS3 skal vel blu-ray(lr omvendt)

Og ingen vil jo gi seg...det handler jo om noen kroner så :p

Ja, d kunne vært greit med bare ET format ja!

Lenke til kommentar

Okay.. jeg vet at jeg er litt treg.. har ingen peiling på hva blue ray og HD dvd er :p

Hva er det? bare en ny DVD disk med mere plass til og brenne på? eller er det en ny revolution på de ?

det andre.. for meg som kjøpte meg DVD optaker her om dagen.. vil jeg kunne bruke blue ray eller hd dvd for og brenne ut med ? hvis ikke.. Skrew Blue ray and hd dvd :p

Lenke til kommentar
Okay.. jeg vet at jeg er litt treg.. har ingen peiling på hva blue ray og HD dvd er :p

Hva er det? bare en ny DVD disk med mere plass til og brenne på? eller er det en ny revolution på de ?

det andre.. for meg som kjøpte meg DVD optaker her om dagen.. vil jeg kunne bruke blue ray eller hd dvd for og brenne ut med ?  hvis ikke.. Skrew Blue ray and hd dvd :p

5405508[/snapback]

Det er en ny type DVD,bare med 10x så stor plass ca...

Du må ha ny dvd-opptaker...

Men ikke regn med at dette vil være standar før om 7-10år...

Lenke til kommentar

det andre.. for meg som kjøpte meg DVD optaker her om dagen.. vil jeg kunne bruke blue ray eller hd dvd for og brenne ut med ?  hvis ikke.. Skrew Blue ray and hd dvd :p

5405508[/snapback]

Det er en ny type DVD,bare med 10x så stor plass ca...

Du må ha ny dvd-opptaker...

Men ikke regn med at dette vil være standar før om 7-10år...

5405916[/snapback]

ok. så at jeg kjøpte en dvd opptaker nå har ingen betydning ? DVD kommer altså til og være "inn" i noen år til ? :)

Lenke til kommentar

DVD kommer nok til å være gjellende i mange år, og mest sannsynligvs så dukker det nok opp både BR spillere og HD spillere som er bakover komp. med DVD

Tror ikke du trenger å bekymre deg for at opptakeren din kommer til å være avleggs innen et par mnd'er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...