blured Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hva tror dere vil bli arvtakeren til DVD platene ?. Eller kommer ingen av delene til å ta over for DVD. Eller kommer begge deler til å være på markedet. Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hva tror dere vil bli arvtakeren til DVD platene ?. Eller kommer ingen av delene til å ta over for DVD. Eller kommer begge deler til å være på markedet. 5389118[/snapback] both... Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Er litt dumt hvis begge blir gjeldene. Da må du ha to forskjellige avspillere... Og i butikkene må de ta inn dobbelt opp. Flere butikker vil ha f.eks bare Blu-Ray Disc. Mens andre vil ha HD-DVD. Ettersom hvilke merke avspillere de får inn har. Edit: Hvis jeg må velge tror jeg at jeg foretrekker Blu-Ray Disc. Endret 5. januar 2006 av manamind Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er litt dumt hvis begge blir gjeldene. Da må du ha to forskjellige avspillere... Og i butikkene må de ta inn dobbelt opp. Flere butikker vil ha f.eks bare Blu-Ray Disc. Mens andre vil ha HD-DVD. Ettersom hvilke merke avspillere de får inn har. Edit: Hvis jeg må velge tror jeg at jeg foretrekker Blu-Ray Disc. 5389236[/snapback] Det er jo de to selkskapene som konkurere om det! PS3 skal vel blu-ray(lr omvendt) Og ingen vil jo gi seg...det handler jo om noen kroner så Ja, d kunne vært greit med bare ET format ja! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Okay.. jeg vet at jeg er litt treg.. har ingen peiling på hva blue ray og HD dvd er Hva er det? bare en ny DVD disk med mere plass til og brenne på? eller er det en ny revolution på de ? det andre.. for meg som kjøpte meg DVD optaker her om dagen.. vil jeg kunne bruke blue ray eller hd dvd for og brenne ut med ? hvis ikke.. Skrew Blue ray and hd dvd Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Okay.. jeg vet at jeg er litt treg.. har ingen peiling på hva blue ray og HD dvd er Hva er det? bare en ny DVD disk med mere plass til og brenne på? eller er det en ny revolution på de ? det andre.. for meg som kjøpte meg DVD optaker her om dagen.. vil jeg kunne bruke blue ray eller hd dvd for og brenne ut med ? hvis ikke.. Skrew Blue ray and hd dvd 5405508[/snapback] Det er en ny type DVD,bare med 10x så stor plass ca... Du må ha ny dvd-opptaker... Men ikke regn med at dette vil være standar før om 7-10år... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Okay.. jeg vet at jeg er litt treg.. har ingen peiling på hva blue ray og HD dvd er Hva er det? bare en ny DVD disk med mere plass til og brenne på? eller er det en ny revolution på de ? det andre.. for meg som kjøpte meg DVD optaker her om dagen.. vil jeg kunne bruke blue ray eller hd dvd for og brenne ut med ? hvis ikke.. Skrew Blue ray and hd dvd 5405508[/snapback] Det er en ny type DVD,bare med 10x så stor plass ca... Du må ha ny dvd-opptaker... Men ikke regn med at dette vil være standar før om 7-10år... 5405916[/snapback] ok. så at jeg kjøpte en dvd opptaker nå har ingen betydning ? DVD kommer altså til og være "inn" i noen år til ? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 DVD kommer nok til å være gjellende i mange år, og mest sannsynligvs så dukker det nok opp både BR spillere og HD spillere som er bakover komp. med DVD Tror ikke du trenger å bekymre deg for at opptakeren din kommer til å være avleggs innen et par mnd'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå