sofarot Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Joda.. Planen er og trene mer seriøst. Bor i ei bygd, så treningssentere er ett ukjent begrep her Jeg skulle hatt ett oppsett av det jeg trenger for å trene styrke som en nybegynner/litt viderekomen, og pris for dette. Helst hos en nettbutikk, elns.. Da var topic endret, da det nødvendigvis ikke er apparater jeg trenger Endret 5. januar 2006 av ketchez Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Treningsaparater er skamdyrt. Jeg ville prøvd finn.no. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Er ikke snakk om å betale selv, men lokale idrettslaget som driver på her. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har allerede nevnt finn.no hvor også bedrifter legger ut annonser: Treningsutstyr - bedrift. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Takker. http://www.sportsmaster.no/ Fant en del ting der. Noen som kan sette i sammen noe som hadde vært fint og hatt i ett enkelt treningsrom? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg ville gått til innkjøp av dette: - ergometersykkel - Benkpress - skråbenk - Scottbenk (om det er rette navnet?) - diverse hantler (5-40kg) - vektskiver (200kg+) - 1-2 EZ-stenger - 1-2 rette curlstenger Sleng inn noen kroner (ca mange) ekstra for en kabelmaskin så har du ca alt du trenger. Det blir fort snakk om 40-50 000,-. Ny benkpress med vektskiver koster gjerne over 10 000,-. Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 faren min har sveiset benkpress, knebøy, og manualer til meg som jeg bruker:) dette kostet så og si ingen ting! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 faren min har sveiset benkpress, knebøy, og manualer til meg som jeg bruker:) dette kostet så og si ingen ting! 5412696[/snapback] Blir gøy den dagen sveisen ryker Forsikring, kan du kysse farvel hvertfall Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 han er proff... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 han er proff... 5415668[/snapback] Jeg er da å faglært, men tror du ikke jeg gjør feil ? Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 ja du er sikkert 100% utlært som er 21 år.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 1. Du vet ikke hva jeg jobber med 2. Alle gjør feil 3. Det var en spøk Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 1. Ettersom du kalte deg selv faglært mens vi snakkes om sveising så regner jeg med at det var dette du mente. 2. Benkpressen han sveiste har "stått" i over 10 år 3. pappa har stor motorsag Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 - Knebøystativ - Benkpress, med og uten skrå - Hantler - Nedtrekkapparat - EZ-stang - 2 Olympia-strenger - En CC-maskin (men dette er sikkert dyrt ) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Jeg vil heller anbefale et apparat for maskinbenk med symmetrisk individuell belastning av hver arm.. (symmetrisk trening sikrer symmetrien + mindre risiko for uhell enn benk med stang) Benk med olympiastang er for tullebukker som skal prøve maksen sin og herje, maskinbenk er for de som skal trene. Endret 12. januar 2006 av GolfBag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Frivekter/stenger er bedre da de gjør at man trener flere stabiliseringsmuskler samtidig som man angriper den aktuelle muskelen. Skader man seg eller får en asymmetrisk kroppsbygning så har man trent feil, det har ingenting med den stakkars stanga å gjøre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Benk med olympiastang er for tullebukker som skal prøve maksen sin og herje, maskinbenk er for de som skal trene. 5430020[/snapback] Maskinbenk suger hvis du ikke skal isolere. Det er frivekter man blir stor av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå